Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Kayila schreef:ik kom kijken en natuurlijk weer![]()
hey klaas kom je je dan even voorstellen?
Ben de laatste tijd met opzet vaak met de hond langs je huis gelopen, en daar zit je dan met een dikke Pringless pot naast je
PlauGenGuy schreef:Ik kom denk ik ook ff kijken....
@ Klaasjuh: Kayila is makkelijk te herkennen omdat ze een giga grote digitale camera heeft !!!![]()
Dusse....Misschien tot zondag....
?Jos schreef:een goede oefening voor mijzelf, en in iedergeval doen er hopelijk genoeg mee, zodat de winnaar punten kan krijgen.
. Kan ik mee doen ik doe al niet zo veel mee.
. Ze heeft een trap van een andere gehad en dat hadden ze niet gemerkt toen ze haar op stal hadden gezet. Ze liep een beetje raar meer niet. Jaja.XoNo schreef:Wat leuk Jos! Ik doe ook voor het eerst hunter, dus voor mij ook helemaal nieuw. Wel erg leuk dat je meedoet!
Kayila schreef:Zo te zien ga ik veel mensen zien die ik alleen van bokt naam ken.....
moeten we niet allemaal even onze boktnaam op een of andere manier dragen zodat we elkaar dan ook herkennen?
Ik heb er zin in zondag en iedereen die meedoet succes !!
Groetjes en tot zondag
Me goes.....
, heb toch besloten niet mee te doen ik zit al nachten op en dan nog een wedstrijd word me effe te veel.
.