[WN] Wie kent DJ's Trainingsstables?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barbapapa1

Wie kent DJ's Trainingsstables?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 20:53

Ik zag op marktplaats een advertentie van een nieuwe westernstal net over de Duitse grens, DJ's Trainingsstables; Dineke Jonker. Wie kent deze mensen en wie heeft er ervaring mee?
Moet je zelf een eigen paard hebben (komen ze ook aan huis lesgeven), of kun je lessen op lespaarden?

Groetjes,
Barbera

Moondancer

Re: Wie kent DJ's Trainingsstables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:16

Hoi Barbara, welkom op bokt, Dineke Jonker was voorheen Best Western Echten. Ze geeft les in alle disiplines , met voorliefde voor de Reining.
Ze heeft grotendeels mensen met eigen paard te lessen maar bel anders eens wat de mogelijkheden zijn om op een paard van haar te lessen, kun je ook persoonlijk kennis met haar maken en overal is een mouw aan te passen.....
Ze is heel duidelijk in haar manier van lesgeven en eerlijk tegenover
ruiter en paard.

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 10:16

Ik heb een paard van Dineke gekocht. Goede ervaringen. Als ik straks weer beter in mijn training sta, ben er tijdelijk uit geweest, dan wil ik ook bij Dineke gaan lessen. Haar nieuwe accomodatie ziet er wil spik en span uit!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:01

Heb jaaaaaaaaaaaaren lang daar met meerdere paarden in pension gestaan en laten trainen en zelf lessen gevolgd. Tot grote tevredenheid! Heb ook 2 paarden gekocht bij hun. Dineke is een fijne meid, geeft goed les en is top voor de paarden. Ga er maar heen en ervaar het..........en doe ze de groetjes van me, Haha! .
Ik was er behoorlijk ziek van dat ze naar Dld verhuisde, ik vind het nu te ver weg.....

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:21

ik heb mijn toenmalige Tinker daar in trailertraining gehad en zelf een paar lessen gevolgd, was erg tevreden, jammer dat ze nu zo ver weg zitten, maar alleen goede ervarinen gehad

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:05

heb er ook gereden