[WN] Wie heeft er zin in een weekje westernkamp??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Seveng

Wie heeft er zin in een weekje westernkamp??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 17:03

Hallo!

Wij willen vd zomer een weekje naar Een voor een westernkamp, nou wilden we boeken, maar zijn nog de enige!! Helaas kan het niet doorgaan als we met zn 2en zijn, dus wie heeft er nog meer zin??
site is www.rancho-de-verano.nl
Heel de week lekker buitenrijden op westernpaardjes in de bossen van Drenthe, vanaf 17 jaar ben je welkom.
Datum is van 31 juli tot 5 aug en het kost 285, het is incl. alles! Heb je intresse, meld je aan bij Henk en Joke.

Help ons de zomer door Haha!

Groetjes Venneke en Rebecca

LisetteSugar

Re: Wie heeft er zin in een weekje westernkamp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 17:26

Zo, dat is niet duur! €285,- voor een week (inclusief). Ik heb nog geen flauw idee wat ik deze zomer ga doen. Wil het liefst met vrienden kamperen in Frankrijk. Maar ook dat is nog onzeker. Aangezien ik wel erg graag op vakantie wil en er dan waarschijnlijk ook zwaar aan toe ben, kan ik altijd nog zoiets overwegen. Lekker een weekje paardrijden! Maar dat lijkt me ook best spannend. Je weet niet in wat voor groep mensen je terecht komt en of het klikt enzo... Iemand hier ervaring mee? En zijn er ook kampen als deze in Frankrijk? (Ik hou van Frankrijk!)
Ik neem dit in ieder geval in mijn achterhoofd mee. Dank jullie voor de tip! Ennuh... Ik denk dat jullie gewoon even geduld moeten hebben, omdat mensen zoiets nu nog niet boeken...

Seveng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 17:57

Hey lisette!
Het is misschien idd een beetje geduld, maar ze hebben nog weinig bekendheid omdat ze pas met de westernkampen zijn begonnen, dus op deze manier een beetje aandacht ervoor en hopelijk minimaal 8 deelnemers dan hebben wij een tof kamp iig!
Als je naar Frankrijk wilt kun je bv kijken op time-out.nl, zij verzorgen ruitervakanties over de hele wereld! En dus ook in France! Leek mij ook heel tof maarre is nogal wat duurder...(ze hebben zelfs trektochten in bv Nieuw-Zeeland...hou ik in mn achterhoofd, voor als ik nog eens wat geld over heb Knipoog )

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 07:25

Ik ben nu vier keer op kamp geweest, op één keer na heb ik fantastische weken gehad, en die ene was ook niet slecht. Ik ben altijd alleen geweest en kwam dan in een groep terecht. Dit is altijd goed gegaan, altijd leuk contact gehad met de mensen.
Een groep van minimaal acht mensen vind ik vrij groot, dit kom je haast nergens tegen, meestal is het maximaal acht mensen. Hoop voor jullie dat het rond komt, als dit niet het geval is, weet ik nog een ander adres in dezelfde buurt waar kampen worden georganiseerd met minder deelnemers.

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 13:01

Jammer dat er geen binnenbak is voor slecht weer! Nederlands weer is niet echt betrouwbaar... Beetje weinig info op de site, al lijkt het me wel leuk om op zo´n kamp te gaan.

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 13:48

HELP Boos! ik word gediscrimineerd Extreme duivel ik vind het ook leuk maar ik ben al
12 jaar 35 Vriendjes zijn?

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 14:05

Als ik geen eigen bedrijf had , ging ik zo met je mee...
Lijkt me super , ik ben zelf begeleider geweest bij ruiterkampen en het lijkt me zo leuk omdat eens mee te maken !

En Een is voor mij niet zo ver weg ...
Maar helaas ik denk dat ik maar eens een buitenritje ga maken , een week weg kan niet !

Gr. Eliza

venneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:41

Whoa schreef:
Jammer dat er geen binnenbak is voor slecht weer! Nederlands weer is niet echt betrouwbaar... Beetje weinig info op de site, al lijkt het me wel leuk om op zo´n kamp te gaan.

Een binnenbak heb je echt niet nodig daar, het is veel heerlijker met je paard in de vrije natuur. Zelfs in de regen is het daar prachtig rijden.

Informatie is er inderdaad een beetje weinig maar dit komt omdat er dit jaar voor het eerst westernkampen worden georganiseerd.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 02:29

wildwestwill schreef:
HELP Boos! ik word gediscrimineerd Extreme duivel ik vind het ook leuk maar ik ben al
12 jaar 35 Vriendjes zijn?
Nou er staat ongeveer dus als jij gewoon een beetje leuk en spontaan bent zal dat toch wel mogelijk zijn?

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 06:32

Nou jammer ik kan niet mee ik ben 13

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 08:19

Kijk eens op www.silver-ranch.nl . Daar worden al jaren Western Ruiterkampen georganiseerd. Kost € 10 euro meer maar de leeftijdsgrenzen liggen er anders.

Veel plezier.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:23

By the way , je kunt bij Rancho de Verano ook geen westernbuitenritten maken ... Alleen fjorden huren . Jammer !

Gr. Eliza

Seveng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 20:16

Huh Eliza, hoe kom je er nou bij dat je daar alleen fjorden kan huren??
Je gaat een week op westernkamp, de bedoeling is daarvan lekker buitenrijden, en echt niet alleen op een fjord..

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:41

Je kan daar niet een middagje heen om een westernpaard te huren voor een buitenrit !
alleen met de kampen gebruiken ze de westernpaarden ....
Snappie ?
Ik woon in de buurt van Een ik ging in het verleden regelmatig naar ze toe om een buitenrit te maken , toen ik hoorde van de westernpaarden dacht ik ; misschien gebruiken ze die ook wel voor buitenritten .
Maar ik heb gebelt en dat doen ze niet ...

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:04

Zo te horen zijn ze van het begin af aan al bezig om zichzelf om zeep te helpen. Sorry hoor, maar een leeftijdgrens tot 35 jaar, groepen vanaf 8 mensen, alleen kampen, ik vind het nogal wat eisen. Ik denk dat als je wat op wil zetten je veel flexibeler moet wezen, anders gaat het volgens mij niet lopen.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:57

Ja ik snap die leeftijdsgrens ook echt niet !

Wat maakt dat nu allemaal uit hoe oud je bent ...

En jammer inderdaad dat je niet gewoon een buitenritje bij ze kunt maken ..

Anders was ik misschien wel weer wat vaker naar ze toe gegaan als ik zin had om een ritje te maken .

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:27

Cilian schreef:
Ik ben nu vier keer op kamp geweest, op één keer na heb ik fantastische weken gehad, en die ene was ook niet slecht. Ik ben altijd alleen geweest en kwam dan in een groep terecht. Dit is altijd goed gegaan, altijd leuk contact gehad met de mensen.
Een groep van minimaal acht mensen vind ik vrij groot, dit kom je haast nergens tegen, meestal is het maximaal acht mensen. Hoop voor jullie dat het rond komt, als dit niet het geval is, weet ik nog een ander adres in dezelfde buurt waar kampen worden georganiseerd met minder deelnemers.

Ik ben er een paar jaar geleden op kamp geweest, we waren toen met 40 als ik me goed herrinner. In 3 groepen opgesplitst. Maar ik heb wel lol gehad.

Ik denk alleen niet dat het echt een westernkamp is, op buitenritten doe je niet veel meer dan harder, zachter en sturen, dat noem ik geen western eigenlijk... Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het echte westernpaarden zijn, maar meer een paard met een westernzadel. (maar ik kan het mis hebben natuurlijk)

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:41

Hey hallo,

Ik heb het ook gelezen op internet.
Ik Heb wel intresse erin. Haha! Ik hoop dat je ook je eigen paard mag meenemen en of dat mogenlijk is?

Zelf ben ik 18 jaar Knipoog Dus ik kijk wel even hoe alles loopt.
Ik moet volgens mij bellen ofzo als je er heen wilt??

En er staat inderdaad zo dus dadig het nodige info op.

Dus ik wil er wel heen alleen met eigen paard??

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:49

Ze hebben niet alleen fjorden maar ook bonte paarden. Ik heb met drie anderen vorig jaar de opening gedaan. Ik heb nog nooit zo'n mooie slaapgelegenheid Slapen gezien alles en dan ook alles is in de western style met hout bewerkt gewoon super. En wat ook belangrijk is dat je direkt in het bos zit, wat heel leuk is om in te rijden.
Als je daar heen gaat heb je geen spijt dat je geweest bent. Haha! Haha!
Volgens mij is het Henk en Jose van Zomeren Tong uitsteken

Seveng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 17:43

oja....JOSE!
Ik zat ff te twijfelen toen ik het berichtje typte en was te lui om ff op de site te kijken Pling

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 22:06

He dit lijkt leuk!

Alleen is dit bedrijf overgenomen ofzo? Ben er vroeger op kamp geweest (weet niet precies het adres maar wel aan de America te Een en zo groot zal dat niet zijn...) Vond het toen niet wat (wel lol gehad hoor!) paarden minder goed verzorgt, op 40 kinderen twee douches waarbij er maar 1 warm water had?! etc, etc. Is er iemand die me dit uit kan leggen?

Verder lijkt het me cool, ben allang een beetje op zoek naar een kamp voor mensen boven de 18!! want die vinden dat ook leuk!!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 22:08

Trouwens die man van het bedrijf liep altijd op blote voeten en er was een soort van kinderboerderij bij.... Misschien maakt dit het iets duidelijker??? (welk bedrijf ik bedoel dan he!)

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 08:40

zow ik heb me ingeschreven voor het wetsernkamp Haha!
In deze week: Zo 31 juli tm Vr 5 augustus.

Zelf heb ik De eigenaaresse aan de telefoon gehad(jose).
Heele erge vriendelijke vrouw.
Ik neem mij eigen paardje mee. En zo niet dan kom ik zonder paard.

Heb er al heel erg zin in.

tot dan voor de gene die nog meer gaan Haha! Knipoog

Seveng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 12:50

tof loeskim dat je ook gaat!

ga je alleen (paardje even niet meegerekent dan..)?
ik ga samen met een vriendin
heb er echt zin in! k heb een 2jarig paardje dus kan voorlopig nog niet rijden en mis het echt enorm!
dus dan weer heel de week rijden Haha!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 17:16

ik zou echt zooooooooo graag willen!! maar dan zit ik in spanje Boos!