[WN] Guy en het plastic kleed

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PlauGenGuy

Guy en het plastic kleed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 19:59

Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste post. Spannend, spannend Pling .
Ik ben de trotse eigenaar van Plaudit Generals Guy, een amerikaanse appaloosa. Hij is voornamlijk palomino net als Paps (Generals Golden Boy) Maar zo hier en daar heeft ie hele kleine vlekjes op z'n mond. (van mams: Plaudit) Inmiddels bijna twee en ruin.
Maar goed ken nog uren doorpraten over hoe geweldig ie is Haha!

Vandaag hebben we weer een mijlpaal bereikt...
We zijn over het plastic kleed geweest...
Met veel geduld en praten, soms een beetje boos worden is ie er eindelijk, normaal over heen gelopen...
Ben toch al gauw een uurtje bezig geweest met hem, maar het was zulk lekker weer, dus dat geeft niet. Cool

Weet iemand nog meer leuke spelletjes om te doen met mij en mijn paard zodat ie nog meer vetrouwen in krijgt???

Groetjes...

XoNo

Re: Guy en het plastic kleed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:17

Haihai,

Ik ben wel erg benieuwd naar je Guy, aangezien ik Generals Golden Boy rijd Haha! Plaudit heeft net weer een nieuw veulen gehad (foto's op Kraamstal, en als je dat nog niet zo makkelijk kunt vinden, klik hier: viewtopic.php?f=59&t=386910 ).

Meer spelletjes met je paard...uhmm...sja...geen idee eigenlijk Tong uitsteken Beetje showmanship, trail in hand (over een bruggetje, met een parapluutje lopen, dat soort dingetjes).

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:20

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:30

maradamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:08

Over een kleed is inderdaad erg eng.

Ik heb in de les het volgende enge gedaan:
Over een kleedje heen, maar er ook onderdoor
of onder van die leuke gekleurde vlaggetjes door
Met een (plastic) vlag wapperen kan ook nog..
Je hebt alleen wel wat mensen nodig. Clown

Groetjes Marrit

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:30

Balonnen kapot trappen Haha! dat is het favo spelletje van pride.

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 00:31

Welkom op bokt. Guy is een echte Appaloosa hoor Haha! , de rest van de vlekjes komen vast nog wel. Wacht maar, misschien wel als zijn wintervacht eruit is. Het is toch moeilijk te zien, wit op palomino.
Wat je ook met hem kan doen is.....slepen met een emmer of iets anders aan een touw. Eerst zonder hem en later als hij niet bang is met hem aan de hand. Aan de hand over balkjes, achteruit door balkjes. slalommen om pionnen of emmers. Veel plezier met hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:08

Door een vliegengordijn lopen, Paraplu open en dicht doen, met de strandbal onder z'n buik door voetballen Tong uitsteken (stond Faiz erg droog van te kijken de eerste keer, nu zucht ' ie een keer en doet een dutje Haha! ), als hij over een zeiltje kan, kan hij er ook vast onderdoor, etc etc.