[WN] Jurycursussen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

Jurycursussen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 16:49

Worden er eigenlijk nog jurycursussen gegeven hier in Nederland? Ik lees er haast nooit iets over...

Weet iemand wanneer er jurycursussen zijn? Maakt niet uit door wie/welke organisatie/enz. Lachen

Jolande

Re: Jurycursussen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 17:24

1 t/m 3 april wordt er een gegeven bij Burgmeijer, verder weet ik niet Haha! Dit staat op hun site aangekondigd.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 00:28

Oke, bedankt!! Ik ga even op de site kijken... Lachen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 00:31

Het is helaas volgeboekt...

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 10:10

er worden nog wel cursussen gegeven, maar dan moet je even een mailtje sturen naar de wran voor verdere informatie.
maar bedenk wel dat het uitermate moeilijk is om te slagen voor deze cursus, dus ik zou maar vast beginnen om alle regel boeken uit je hoofd te leren, want in het verleden kwam het voor dat er van de 10 kandidaten er geen een slaagde omdat de drempel erg hoog ligt en men rekend in procenten voor zowel de theorie en de praktijk.
veel susses

Frayba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 12:33

Net als vorig jaar, organiseren wij op 16 en 17 juli weer een theorie-cursus. Hierin worden alle regelementen van de WRAN behandeld. De cursus is afgeleid van de WRAN jury-cursus met als doel de (wedstrijd-)ruiter inzicht te geven in waar de jury op let. De cursus is ruim voorzien van videobeelden om de theorie aanschouwelijk te maken.

Als er voldoende belangstelling is, dan willen we in augustus een praktijk-weekend houden voor deelnemers aan de theorie-cursus van dit jaar en die van vorig jaar. In dat praktijk-weekend zullen we dan dieper in gaan op wat de theorie nou in de praktijk betekent, en zal het jureren uitgebreid aan bod komen. Het programma voor dit weekend wordt gemaakt in overleg met de deelnemers.

Groeten,

Chris.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 12:38

Wij kunnen de cursus van Chris van harte aan bevelen Cool

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 14:35

Bedankt voor de reacties/tips. Ik ben blij te zien dat er toch nog wel iets georganiseerd wordt op het gebied van jurycursussen. Het is (nog) niet mijn bedoeling om een 'diploma' als jurylid te halen. Ik ben gewoon geïnteresseerd. Haha!