[WN] ervaring met AQHA trail ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amerigo

ervaring met AQHA trail ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 17:04

Heeft er wel eens iemand van jullie meegedaan aan de AQHA-trails die de afgelopen jaren zijn gehouden door Jan v.d. Maagdenberg?
Het is de bedoeling dat ik dit jaar voor het eerst mee ga en zou het leuk vinden om ervaringen van anderen te horen.

Aangezien het voor mij ver rijden is, zal ik de dag ervoor al aankomen en overnachten op de startplaats (De Menmoerhoeve). Nog leuke 'weetjes' hiérover te melden?

kjcm

Re: ervaring met AQHA trail ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:35

waar is in hemelsnaam de menmoerhoeve? Verward

amerigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 20:10

Dat weet ik ook (nog) niet precies, maar ergens in Brabant Verward

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:27

Hallo allemaal! Even een korte samenvatting:

De AQHA Trail Ride vindt voor de 7de keer plaats in het kader van het AQHA-Ride Program (je kan er dus uren voor de AQHA mee verdienen).

Zaterdag 7 mei op startplaats Etten Leur verzamelen. Een tocht door de Westbrabantse bossen en zandpaden, gezamelijke start maar ook de kans om hierna individueel de route te volgen omdat er lintjes zijn uitgezet.

Afstand 26 km, kan verkort worden tot 20km. Groep max 50 ruiters. Niet alleen voor QH. Kosten 20 euro, voor nqha leden 12. Inclusief twee consumpties en uitsmijter/pannenkoek.

Opbrengst komt ten goede aan een gehandicaptenruitervereniging.
Inschijfformulier op www.jan-en-paard.nl of opbellen naar 0165 383 721

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:32

Er stond toevallig een stukje van Jan v/d maagdenberg in de laatste America's horse. Ik had er zelf nog nooit van gehoord. Klinkt heel leuk! OK dan!Laat je weten hoe het is geweest?

amerigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 10:14

Door het stukje in American Horse kwam ik er ook achter en heb me vervolgens opgegeven. Hoewel er al 50 aanmeldingen zijn, kon ik me toch opgeven omdat er volgens Jan altijd wel iemand afvalt.

Ik ben benieuwd! Nog nooit zoiets gedaan, mede omdat tot voor kort mijn paard nog hengst was en dan kan je dus niet aan dit soort dingen meedoen. Ik vond het een moeilijke beslissing om hem te castreren, maar dit is een groot voordeel voor mij en voor het paard zelf is het grote voordeel dat hij nu lekker op het land kan staan met vriendjes.

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:57

Hmmm. Is lekker in de buurt, dus ik had graag meegedaan.

Alleen heb ik geen trailer, dus ik zou te voet naar de start moeten.. dan heb ik al de helft van de trail erop zitten.. Cool is niet handig, met een paardje wat op dit moment nog weinig gereden wordt.

Ach, kan toch niet meer inschrijven.. misschien ga ik zelf wel rijden, en kom ik nog mensen van de trail tegen. Ook leuk!

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:50

Deze trail is zeker de moeite waard. Het is een schitterend gebied. Ik heb ook meegedaan en het was erg gezellig. Chex en Button hebben het ook super gehad. Helaas kan ik nu niet meedoen. Ben dan op vakantie(ook leuk).

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 22:00

vorig jaar zag ik de advertentie en had ik me voorgenomen dit jaar ook mee te doen, maar zit helaas met een al maanden kreupel paard..