Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga ik zondag wel even naar vragen, want dit was bepaald niet de bedoeling van de startnummers. Nou ga ik echt niet failliet aan 3 euro extra, maar ik begin me af te vragen waar het einde is.
Sonja schreef:Wat ik een stuk kwalijker vindt, is dat er ineens een MEER administratiekosten berekend worden!
Normaliter wordt er hier 3.50 Euro gevraagd, en ik zag bij de inschrijving voor Zuidwolde voor komende week dat het 6 euro is geworden. Een verhoging van ruim 75%.....Ga ik zondag wel even naar vragen, want dit was bepaald niet de bedoeling van de startnummers. Nou ga ik echt niet failliet aan 3 euro extra, maar ik begin me af te vragen waar het einde is.
De starts waren ook al van 10 naar 11 euro gegaan, dus ook daar een prijsstijging van 10%....
wow 6 euro?! Dat is best veel geld!!!
Voor administratie kosten, 3 euro vind ik vrij normaal.... 

Lenie schreef:.... Door de startnummers worden ook veel dingen vereenvoudigd denk alleen maar aan het secretariaatswerk...
"Secretariaatswerk" kan inderdaad best wel moeilijk zijn ...... ik heb na mijn aanvraag van 31 januari jl. nog steeds geen startnummer in mijn bezit........