Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardengek7 schreef:soms ga je wel eens hard dravenen dan ineens stil staan is dat goed voor een paard z'n benen?*o/*
Anya schreef:als jij een sprintje trekt om de bus te halen en dan opeens stilstaat... zijn dan je benen daarna stuk?????
Anya schreef:paardengek7 schreef:soms ga je wel eens hard dravenen dan ineens stil staan is dat goed voor een paard z'n benen?*o/*
als jij een sprintje trekt om de bus te halen en dan opeens stilstaat... zijn dan je benen daarna stuk?????
stef schreef:ja, bij mij wel! (aangezien ik het nodig vond om in het sprintje door mijn enkel te klappen en midden op straat te belanden)
Cassidy schreef:Als je een wedstrijd rijdt kom je weleens een diepere bodem tegen. En dan is het aan de keus van de ruiter om voluit te gaan of niet.
En zoals ik al eerder zei: mits je weet waar je mee bezig bent kan het geen kwaad. Misschien wist diegene het niet beter? En wat noem jij een zware bodem?
paardengek7 schreef:10 cm van zandbakzand
Cassidy schreef:paardengek7 schreef:10 cm van zandbakzand
Als er een harde lemen onderlaag onder zit is dat geen zware bodem.
Anya schreef:Een goed opgeleid dressuurpaard staat ook in enen stil vanuit galop. Ook op een zachte bodem. Zoals Cassidy al zegt: je moet niet willen glijden op een paard zonder slidingijzers op een mulle bodem dat is niet zo goed voor de pezen. Maar gewoon stoppen kan wel hoor.
Blaze schreef:Hmm ben de auto aan het wassen,het is niet echt koud buiten.Eigenlijk best goed weer voor de kids om buiten te spelen