Hoi, weet iemand waar je goede westernlessen kan nemen in omgeving Spijkenisse. Ik heb het nog nooit gedaan, maar mijn paardje schijnt wel western beleerd te zijn ( hoe en wat weet ik niet ). Ik wil niet achter blijven op hem, dus ik zou wel eens een western les willen doen, misschien vind ik het wel hartstikke leuk.Heeft iemand info? Groetjes Pharlap.
ik heb een tijdje bij de greup gereden, beviel erg goed. Aardige instructie, en lieve paarden (niet sloom). En een heeeele grote buitenbak haha. Wel les in een vrij grote groep, maar het blijft zelfstandig rijden, dus ik stoorde me er nooit aan.
Tis vanaf spijkenisse (maaswijk) half uur met de auto, het ligt ook een beetje aan de pont.
ooi het is inderdaad vanaf spijkenisse (maaswijk) totaal niet ver, en in de zomer met de fietspond al helemaal niet tjah als je les thuis wilt zal je zelf even moeten kijken... misschien op een pension stal in de buurt dat er een westernruiter bereid is les te geven *weet natuurlijk niet waar je staat ofzo anders wis k misschien nog iemand* mja het probleem is dat dat meestal duurder is vanwege extra tijd die ze vrij moeten maken en het heen en weer rijden elke keer
ik rijd zelf geen western maar kom weleens op trainingsstal madepolder, en daar vertelde ze mij dat er mensen uit duitsland zelfs met hun paard daar heen komen. Henk van Amstel heeft er gereden/rijd er nog. dit is de website ervan: http://www.trainingsstalmadepolder.nl/