[WN] een nieuwe westernruiter erbij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

een nieuwe westernruiter erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 10:37

Gisteren is Shadow01 op bezoek geweest bij mij. Ze wilde wel eens voelen hoe het is om op een westerngereden paard te zitten. B'elanna kan weer een beetje lopen, haar bult is nu vrijwel genezen. Dus Shadow op Lanna. Helaas had ik geen gewoon bitje (dat had ik uitgeleend) dus ze moest op één hand rijden, maar voor een eerste kennismaking moest dat maar kunnen. Ze heeft met van alles een beetje kennisgemaakt, maar vooral met het hek. Dat leek zo makkelijk, maar viel toch niet mee. Bijvoorbeeld als je bukt om het hek vast te houden (moet met Lan's maat) dan moet je wel je binnenbeen van haar afhouden. Anders wijkt ze weg en moet je het hek loslaten. Dat soort dingen. Maar het lukte uiteindelijk toch.

Shadow vind het heel leuk en wil dus gaan westernrijden. Ze woont sinds kort in Utrecht en zoekt nu een westernmanege waar je ook zonder eigen paard kun lessen en die met openbaar vervoer/fiets bereikbaar is.

Weet iemand iets? Graag per PB.

Er zijn helaas geen foto's van Shadow en Lanna @work gemaakt. Het was te donker in de binnenbak. Maar ze heeft wel even op Lan geposeerd na de tijd. Als bewijs... en omdat het een mooi plaatje opleverde in de sneeuw.

viewtopic.php?f=53&t=378361&hilit=