[WN] Double D organiseert NIET meer op de Kalverhoek!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shellybelly

Double D organiseert NIET meer op de Kalverhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 10:47

Zoals jullie bovenstaande al kunnen lezen, hebben wij als organsiatie besloten om ons terug te trekken bij manege de Kalverhoek in Wijdewormer. Dit betekent dat de wedstrijden van 3 april, 19 juni, en 13&14 augustus niet onder onze naam georganiseerd zullen worden. Ik weet niet of de wedstrijd van 3 april nog wel door zal gaan, maar hiervoor moet je maar even informeren bij de manegehouder. Ook voor de deelnemers die zich inmiddels al hebben ingeschreven voor deze wedstrijd graag even contact opnemen met de manege-eigenaar voor een eventueel inschrijfformulier, programma, prijzen etc.. Onze formulieren zijn niet meer geldig.
We hebben meerdere gesprekken gehad met de eigenaar en alles was in kannen en kruiken, terwijl hij afgelopen week (nadat wij alles al hadden geregeld) ineens kwam met het feit dat hij 2,50 euro per start wou hebben. Dit is voor ons absoluut niet haalbaar, omdat we ook al een afdracht hebben aan de wran. Hierdoor zouden de kosten niet dekkend zijn. Dit is dan ook de reden geweest dat we gezegd hebben we gaan er niet mee door. Als iemand bakhuur vraagt, oke, maar dit is iets teveel van het goede....
Wat de twee-daagse paint / wran wedstrijd betreft van 13 en 14 augustus, dit wordt nu een een-daagse paintwedstrijd. Zodra hiervan de lokatie bekend is zullen we dit bekend maken.
We vinden dit erg jammer, we hadden het graag anders gezien....
Groetjes Sheila

Ginger15

Re: Double D organiseert NIET meer op de Kalverhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:54

Ow wat is dat jammer zeg! Ik hoop dat de wedstrijd op 3 april toch doorblijft gaan, want heel veel van onze manege wilde daaraan meedoen...Ik zal even gaan informeren ernaar.

smurphy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:15

De wedstrijd van 3 april gaat gewoon door. Inschrijfgeld blijft hetzelfde. Voor meer informatie kan je bellen naar Manege Kalverhoek 075-6351171 of 06-20337551.

Groetjes Esther

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:21

Het blijft een wran C ??
Inschrijffurmulieren??

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:55

Ik heb net even gebeld mbt mijn inschrijfformulier, wat ik opgestuurd had naar het adres wat erop stond. Degene die ik aan de telefoon kreeg zei dat hij die formulieren gewoon zou krijgen en dat het formulier dat ik op heb gestuurd dus nog wel geldig is. Programma blijft trouwens ook hetzelfde

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 12:35

Yorel schreef:
Ik heb net even gebeld mbt mijn inschrijfformulier, wat ik opgestuurd had naar het adres wat erop stond. Degene die ik aan de telefoon kreeg zei dat hij die formulieren gewoon zou krijgen en dat het formulier dat ik op heb gestuurd dus nog wel geldig is. Programma blijft trouwens ook hetzelfde

Onze formulieren zijn niet meer geldig aangezien daar onze gegevens op staan en deze niet meer gelden voor deze wedstrijd. Je zult dus voor nieuwe formulieren contact op moeten nemen met het bovenstaande telefoonnummer.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:15

Hmm wel geldig niet geldig,wat is het nu?? Persoonlijk denk ik dat ze niet meer geldig mogen zijn.

Maar goed kalverhoek is voor ons heel dichtbij.
En toch laten we op dit moment 3 april schieten,waarom!!

Weet niet wie gelijk heeft kalverhoek of DD.Maar heb er geen goed gevoel bij als een organisatie ineens (om welke rede dan ook) het bijltje erbij neer gooit en vervolgens lees je tegenstrijdige berichten over hoe het door gaat.
Lijkt mij dat samen met de DD ook een groot gedeelte van de organisatie verdwijnt.
Los je dit zomaar op binnen 4 weken??
En dan nog ,alleen het feit dat dit kan gebeuren op zo een korte termijn voor aanvang van een show wekt niet echt vertrouwen en is niet bepaald fijne reclame voor zowel de wran als ook het wedstrijd gebeuren in nederland.

lekker begin van het seizoen. Cool

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 14:01

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, het is absoluut geen goede reclame, voor niemand. Maar we hebben dan ook niet zomaar een beslissing genomen. Ik vind het erg jammer want we hadden in totaal 3 wedstrijden gepland bij deze manege. Jammer voor de wedstrijdruiters en jammer voor ons want nu moeten we op zoek naar een andere lokatie en dan weer opnieuw de aanvraag doen bij de wran. En de wran-agenda staat al zo vol.... maar we gaan ons best doen om toch nog een wedstrijd te organiseren ergens dit jaar waar dan ook in het land..

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 14:38

ik wil nog wel even zeggen dat de wedstrijd op 3 april wel doorgaat maar dan met een andere organisatie. dus iedereen die hieraan mee wil doen moet even contact opnemen met de kalverhoek.

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:26

Yorel schreef:

Ben ik nu wel of niet ingeschreven? Zoals hierboven staat heb ik Kalverhoek gebeld en werd mij dus gezegd dat ze de inschrijfformulieren van DD zouden krijgen en ik dus ingeschreven ben voor de wedstrijd. Nu wordt hier weer gezegd van niet.

Het is misschien handiger als jullie hier van te voren wat afspraken over hadden gemaakt, want zo is het heel onoverzichtelijk en verwarrend voor de mensen die zich al op hebben gegeven.

Maar nogmaals dus: ben ik nu wel of niet ingeschreven?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 15:35

je bent ingeschreven maar je zult een nieuw formulier moeten ondertekenen omdat die van ons niet meer geldig is. De kalverhoek krijgt alle inschrijvingen die ik tot nu toe heb ontvangen toegestuurd via de mail en het is aan hun om deze over te zetten naar hun formulieren en ook om de betreffende deelnemers verder te informeren.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:41

Ik vind dat jullie een goede beslissing hebben genomen om te stoppen inverband met een extra afdracht aan de manegehouder.

Als organisatie kan ik er over mee praten dat het erg lastig is om rond te komen van de inschrijfgeld. Als je dan ook een afdracht van € 2,50 moet afstaan is dit niet te doen.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:34

shellybelly schreef:
je bent ingeschreven maar je zult een nieuw formulier moeten ondertekenen omdat die van ons niet meer geldig is. De kalverhoek krijgt alle inschrijvingen die ik tot nu toe heb ontvangen toegestuurd via de mail en het is aan hun om deze over te zetten naar hun formulieren en ook om de betreffende deelnemers verder te informeren.

het lijkt me niet handig via de mail, want ze hebben zelf nog geen internet dus dan komt t nooit aan. als je ze ff faxt wel.

groetjes linda

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:09

Jeetje, dat is inderdaad niet haalbaar !

Balen, dat 13 & 14 augustus niet door gaan op Kalverhoek, maar ik ben zeker weten aanwezig als het voor mij te doen is om er te komen !

mandy88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 08:23

shellybelly schreef:
Zoals jullie bovenstaande al kunnen lezen, hebben wij als organsiatie besloten om ons terug te trekken bij manege de Kalverhoek in Wijdewormer. Dit betekent dat de wedstrijden van 3 april, 19 juni, en 13&14 augustus niet onder onze naam georganiseerd zullen worden. Ik weet niet of de wedstrijd van 3 april nog wel door zal gaan, maar hiervoor moet je maar even informeren bij de manegehouder. Ook voor de deelnemers die zich inmiddels al hebben ingeschreven voor deze wedstrijd graag even contact opnemen met de manege-eigenaar voor een eventueel inschrijfformulier, programma, prijzen etc.. Onze formulieren zijn niet meer geldig.
We hebben meerdere gesprekken gehad met de eigenaar en alles was in kannen en kruiken, terwijl hij afgelopen week (nadat wij alles al hadden geregeld) ineens kwam met het feit dat hij 2,50 euro per start wou hebben. Dit is voor ons absoluut niet haalbaar, omdat we ook al een afdracht hebben aan de wran. Hierdoor zouden de kosten niet dekkend zijn. Dit is dan ook de reden geweest dat we gezegd hebben we gaan er niet mee door. Als iemand bakhuur vraagt, oke, maar dit is iets teveel van het goede....
Wat de twee-daagse paint / wran wedstrijd betreft van 13 en 14 augustus, dit wordt nu een een-daagse paintwedstrijd. Zodra hiervan de lokatie bekend is zullen we dit bekend maken.
We vinden dit erg jammer, we hadden het graag anders gezien....
Groetjes Sheila

Ik vind het een beetje jammer dat er zo op de kalverhoek gereageerd word. het is namelijk heel normaal om per start geld te vragen. en dat dit voor jullie niet haal baar is, is toch echt jullie probleem. en ook vind ik dat je al die informatie niet hoeft te geven aan iedereen. zo maak je iemand alleen maar zwart.
beetje jammer van jullie

groetjes mandy

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 09:11

mandy88 schreef:
Ik vind het een beetje jammer dat er zo op de kalverhoek gereageerd word. het is namelijk heel normaal om per start geld te vragen. en dat dit voor jullie niet haal baar is, is toch echt jullie probleem. en ook vind ik dat je al die informatie niet hoeft te geven aan iedereen. zo maak je iemand alleen maar zwart.
beetje jammer van jullie

groetjes mandy

Dit is hun goed recht Mandy, en ze maken niemand zwart er wordt aleen gezegd dat het niet haalbaar is en dat kan ik me me voorstellen. En ja dat is hun probleem en ook dus hun recht, en ik zou bijna wel zeggen plicht (omdat ze anders zichzelf in de knoop werken), om te zeggen we stoppen ermee bij die manege en dan vind ik het heel erg netjes dat ze dat even melden aan de mensen die zich hadden ingeschreven.

Wat hun hier schrijven is niet zwart maken maar duidelijke taal voordat er allemaal roddels enz de wereld inkomen.

Dus eeh... Double D ik vind het inderdaad ook erg jammer voor jullie, net als Mandy hierboven, maar dan op een andere manier.

Groetjessss! Deb & Day Koe

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:13

mandy88 schreef:
Ik vind het een beetje jammer dat er zo op de kalverhoek gereageerd word.
het is namelijk heel normaal om per start geld te vragen
. en dat dit voor jullie niet haal baar is, is toch echt jullie probleem. en ook vind ik dat je al die informatie niet hoeft te geven aan iedereen. zo maak je iemand alleen maar zwart.

shellybelly schreef:
We hebben meerdere gesprekken gehad met de eigenaar en alles was in kannen en kruiken,
terwijl hij afgelopen week (nadat wij alles al hadden geregeld) ineens kwam met het feit dat hij 2,50 euro per start wou hebben
. Dit is voor ons absoluut niet haalbaar, omdat we ook al een afdracht hebben aan de wran.

Als ik deze 2 dingen lees, kan ik toch shellybelly geen ongelijk geven.
Afspraken dienen nagekomen te worden en niet ergens halverwege eenzijdig in iemands voordeel veranderd te worden.
Verder is het ook zo dat er in de kantine vanwege het publiek een hogere kasomzet zal komen.

Klinkt mij een beetje als van 2 walletjes willen eten.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:39

mandy88 schreef:

Ik vind het een beetje jammer dat er zo op de kalverhoek gereageerd word. het is namelijk heel normaal om per start geld te vragen.

Sorry, ik heb nooit gehoord van geld per start maar van dood normale lokatiehuur!

mandy88 schreef:
en dat dit voor jullie niet haal baar is, is toch echt jullie probleem.

Als jij per start € 7,50 vraagt. En je moet dan een derde aan de manege eigenaar geven. Dan moet je nog een €1,00 betalen aan de FNW en WRAN. Dan heb je nog €4,00 voor de jury, ringsteward, secretarriaat, bekers, linten en weet ik het allemaal!

mandy88 schreef:
en ook vind ik dat je al die informatie niet hoeft te geven aan iedereen. zo maak je iemand alleen maar zwart.

Het is hun goed recht om deze informatie te geven. Ze zijn gelijk open en eerlijk en verkomen zo dat er roddels de wereld in komen.

slootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:30

Effe nieuwsgierig......wat is dan zo'n beetje een normaal bedrag aan lokatie huur? Want van alleen de extra kantine inkomsten word je volgens mij niet blij. Tegenwoordig neemt iedereen z'n eigen voorraadje mee en bestelt maar een beetje in de kantine.
Bovendien heb je toch als lokatie verhuurder behoorlijk wat voorwerk voor zo'n wedstrijd (inkopen/bak slepen etc).

Dus...liever een vast bedrag lokatiehuur of per start?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:44

Het verschilt de ene keer is het €50 en de andere keer €150

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:42

misschien stomme vraag maar waar staat double d eigenlijk voor? heb er nl nog nooit van gehoord, is dat een stal ofzo?

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:18

ja heb eigenlijk de zelfde vraag Haha!
kan me namelijk niet herinneren dat er ooit een wedstrijd onder die naam bij de kalverhoek gegeven is.
of was dit voor het eerst ??

maakt voor de rest ook niet uit maar ben toch wel nieuwschierig wat double d nou is Tong uitsteken

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:19

Ik weet niet wie dubbel D is/zijn maar de show wordt nu georganiseerd door de zelfde mensen die in het verleden ook altijd de wedstrijden hebben gedaan.

Voor meer info (bijv. inschrijfformulieren) mail dan even naar: kalverhoekshows@hotmail.com

De inschrijfformulieren staan ook op www.westernsport.nl en op de wran site.

Groetjes 75C Clown

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:04

Broady schreef:
Ik weet niet wie dubbel D is/zijn maar de show wordt nu georganiseerd door de zelfde mensen die in het verleden ook altijd de wedstrijden hebben gedaan.

Voor meer info (bijv. inschrijfformulieren) mail dan even naar: kalverhoekshows@hotmail.com

De inschrijfformulieren staan ook op www.westernsport.nl en op de wran site.

Groetjes 75C Clown

De site van www.westernsport.nl daar staat ook nog het oude inschrijfformulier op dus dan maar emailen??! Haha!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:15

Volgens mij zag ik in de laatste Quarter deze wedstrijddatum nu als 'fool 'm school 'm' bij de Kalverhoek staan......

ik weet het niet helemaal zeker (moet het nakijken en ben nu niet thuis) maar het viel mij op, omdat ik eigenlijk aan allebei mee wilde doen......