Ik heb na heel lang nadenken (vooral omdat ik het ook goed wil doen als ik ergens aan begin) besloten om mij vakant te stellen voor de vakature bestuurslid PR en sponsoring van de Wran.
Hoe is dat zo gekomen?
Het is gegroeid. Ik vind de westernsport ontzettend leuk. Dat om te beginnen. Ik vind het een tak van sport die nog meer positieve aandacht verdient dan nu het geval is. Ik kan mij zeer vinden in de doelstellingen van de Wran (gericht westernsport voor alle rassen). Ik ben ervan overtuigd dat er veel mensen op dit moment in de engelse sport/recreatie rondrijden, die eigenlijk heel geinteresseerd zijn in de westernsport.
Ik denk dat ik als ex-dressuurruiter en bewust overgestapte westernruiter en vanuit mijn vak als organisatie-adviseur een bijdrage kan leveren aan de PR van de sport naar zowel die mensen als naar de al rijdende leden.
Moeilijker vind ik sponsoring realiseren. Vooral omdat ik geen netwerk heb bij grotere bedrijven (en niet zo goed kan golfen
), maar dat wil ik wel gaan proberen, gelukkig met hulp van het huidige bestuur. Ik heb hierover een zeer lang gesprek gehad met huidige en toekomstige bestuursleden. Vooal ook om te kijken of het van beide kanten klikte en of mijn capaciteiten bij de functie passen.
Dit alles natuurlijk vooropgesteld dat de leden mij willen hebben.
Daarom kom ik er ook nu mee.
Ik heb net nog even lekker mijn hart kunnen luchten over de 75 euro regel (als Anya). Daarom zeur ik er nu ook even over door. Nu het nog kan zonder dat ik een organisatie zou vertegenwoordigen. Want ik vind dat een bestuurslid de schijn niet tegen mag hebben. Daarom dus.
Ik heb zelf aangegeven dat ik vind dat ik zou moeten stoppen als mod van WN als de leden mij daadwerkelijk in het bestuur kiezen. Omdat een dergelijke combi van petten in mijn optiek niet zuiver is. Maar er moet wel een goede overdracht worden geregeld. Dat sowieso.
Nou het is eruit

gezien zijn laatste post sta ik niet in voor de gevolgen
pr dat betekent dus naar buiten treden voor je clubje met westernhoed op. en klompen voor het nederlandse karakter.