Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XoNo schreef:Ik ken geen woord Duits, anders had het me wel leuk geleken!
cornelie schreef:XoNo schreef:Ik ken geen woord Duits, anders had het me wel leuk geleken!
Je hebt nog ruim 1,5 jaar om het te leren![]()
En het spreekduits gaat altijd heel snel, loop in de zomer 2 weken mee bij een verhuurbedrijf die vooral duitse klanten heeft en je denkt zelfs in het duits.
Over 2 weken ga ik naar Bremen toe voor 2 dagen, ik pik hier en daar wel wat op
) das nou een nadeel van het wonen in duitsland hihi.Citaat:Die Einsatzzeiten können stark variieren. In den seltensten Fällen können Mitarbeiter die sportlichen Wettbewerbe aktiv verfolgen.
de werktijden kunnen sterk varieren. zelden kunnen de medewerkers de wedstrijden aktief volgen. maw geen schijn van kans. meer kans dat je ergens in de stad staat met een bord om je nek om de ruiterspelen te promoten. of op de parkeerplaats staan auto's vertellen waar ze parkeren moeten.
emmelske schreef:ik kan wel redelijk duits prasten, maar k weet nou nog niet precies waar het om gaat hoor op die site
) ook maar iets te zien krijgt is vrijwel nihil. zo als ik dat allemaal gelezen heb betekent het dat je kans hebt in de stallen de mensen te vertellen waar hun box is, of in het centrum van de stad te kopen om reclame te maken, of in een vreettent te staan beroerd te worden van de bradwurstlucht
. Citaat:Dat als ik bv papier aan het prikken ben rond de terreinen kan ik wel hier en daar een glimp opvangen van alles.