Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

azile schreef:Ja , ik heb ook een tijdje gereden bij Rosworld op ijslanders !
( Quarterlander en ijspaints zoals mijn voorganger noemde ! )
Ik vond het fantastisch op deze paardjes .
!!
Jannie schreef:Er moet in Zeyen ook een kruising appaloosa ijslander zijn geweest.
Ik heb gehoord dat mijn paard, die toen nog van Vlieger was en nog hengst was, ontsnapt was en op een ijslander is gesprongen![]()
Ontsnappen doet hij nog steeds...........
azile schreef:Jannie mag ik vragen hoe jou paard heet ? Misschien weet ik dan wel wie dat kind is !
marchien schreef:jannie die veulen die jij nu noemt is niet van quatro maar het was een veulen van rolin die was toen ontsnapt en die veulen heet sunna.
quatro heeft twee veulens een bij pisco een appeloosa en die heet patonga en is overleden.
en een bij black lady (kruising ijslander/ quarter) en die heet bld, black lady's dogther en die is aan mevr. hillinga uit assen verkocht.
ik hoop dat ik je hier mee weer goed heb geinformeerd.
groeten marchien
Jannie schreef:marchien schreef:jannie die veulen die jij nu noemt is niet van quatro maar het was een veulen van rolin die was toen ontsnapt en die veulen heet sunna.
quatro heeft twee veulens een bij pisco een appeloosa en die heet patonga en is overleden.
en een bij black lady (kruising ijslander/ quarter) en die heet bld, black lady's dogther en die is aan mevr. hillinga uit assen verkocht.
ik hoop dat ik je hier mee weer goed heb geinformeerd.
groeten marchien
Het is ook maar wat ik heb gehoord, een paar jaar terug kwam er een meisje bij Quatro kijken en zij zei dat Quatro de vader van haar paard was en dat de moeder een ijslander was. Ze zou mij een foto sturen van haar paardje, maar dat heeft ze nooit gedaan. Ze stond op dat moment op Rossworld met haar paardje.
Raar dat hij maar twee veulens heeft.
marchien schreef:maar hij is gecastereerd omdat hij niet meer op stal te handhaven was.
hij brak echt alles af en toen hij gecastereerd was was het een schaapje ook op stal.
azile schreef:Hoi ,
is jouw paardje dan ook een broertje van Major Bojangles ( Bojo ? )
Daar mocht ik ook zo graag op rijden !
azile schreef:Hoi ,
is jouw paardje dan ook een broertje van Major Bojangles ( Bojo ? )
Daar mocht ik ook zo graag op rijden !
) phillien schreef:bojo en rolin zijn geen fam van elkaar, ik geloof rolin en alverado wel (allebei etterbakken waar ik altijd ruzie mee had gelukkig zat er een harde water straal in de slang)
Jannie schreef:phillien schreef:bojo en rolin zijn geen fam van elkaar, ik geloof rolin en alverado wel (allebei etterbakken waar ik altijd ruzie mee had gelukkig zat er een harde water straal in de slang)
Mijn paard is Quatro! (Pine S Quatro Lee)