http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... loggedin=0
Deze heeft zoveel Traveler/Little Joe/King bloed, dat het zijn oren zo ongeveer uit komt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Himyar schreef:Hij is echter overleden, maar hij doet me erg denken aan oude foto's van Little Joe/King en hun nakomelingen.
Himyar schreef:Wel geinig dat je op deze manier als het ware paarden van begin 1900 naar deze tijd kan tillen.
Himyar schreef:Ik heb niets tegen deze types. Ze zitten in/achter iedere Quarter horse.
Mac schreef:... dit paard is een soort Jurassic Park figuur, vind ik persoonlijk ...
Cer schreef:Mac schreef:... dit paard is een soort Jurassic Park figuur, vind ik persoonlijk ...Hoebedoellie?
Cer schreef:Je houdt gewoon niet van dit type waarschijnlijk?
Mac schreef:Ik bedoel daarmee te zeggen dat je iets tot leven roept dat volgens de normale evolutie al uitgestorven was geweest. En soms moet je dat zo laten.
Cassidy schreef:Maar even los van de in het eerste bericht geplaatste foto, even algemeen gezien: er is niets mis mee met het behouden van de oorspronkelijke bloedlijnen.
Toekie schreef:Misschien een stomme vraag; maar waaraan is hij eigenlijk overleden? Zo oud is hij niet geworden...
Mac schreef:stel nou dat je met dit paard verder gaat fokken. Dan ga je dus met ramshoofden, korte beentjes en rare achterhanden in een rondje zitten fokken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?