[WN] Thema gez. training noord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeppySan

Thema gez. training noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 13:08

In maart (datum nog onbekend) is de volgende gezamelijke training in Nieuwe Pekela,

Wat willen jullie graag als thema?

landro

Re: Thema gez. training noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:41

Haha! leonie en wanja willen graag trail oefenen Sigaar

Misty_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 16:37

Is het zo'n oefendagje waar je voor ene bepaald onderdeel met allemaal mensen gaat oefenen? Net als de pleasure clinic bij Jos 27 feb?
Waar ligt nieuwe pekela in de buurt?

Groetjes Stephanie en hoefjes Misty de Koe

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 18:54

Ik weet niet of ik mag reageren, aangezien ik nog nooit meegedaan heb. (het is meestal op een datum dat wij niet kunnen)
Maar zelf zou ik heel graag eens komen met onze "faalangst" merrie. Dan vooral wegrijden uit de groep ed. Volgens mij waren er meerdere noorderlingse bokkers die hier problemen mee hadden, een idee?

als ik niet welkom ben, graag melden!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 18:58

Azhari schreef:
Ik weet niet of ik mag reageren, aangezien ik nog nooit meegedaan heb. (het is meestal op een datum dat wij niet kunnen)
Maar zelf zou ik heel graag eens komen met onze "faalangst" merrie. Dan vooral wegrijden uit de groep ed. Volgens mij waren er meerdere noorderlingse bokkers die hier problemen mee hadden, een idee?

als ik niet welkom ben, graag melden!

Waarom zou je niet welkom zijn? Als het besloten was stond het niet op een openbaar forum, denk ik zo Knipoog

Niet zo gek doen he?! Gewoon komen!

Mij maakt het niet zoveel uit. Als ik kan kom ik wel en ik vind alles leuk. Haha!

Misty_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:17

Dan toch niet Tong uitsteken:P

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:12

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 23:33

Yorel schreef:
@Misty_Lover: www.zoekplaats.nl/zoekplaats --> Nieuwe Pekela ligt in Groningen...

Yep! Nog steeds! pekela loopt niet weg!
Het ligt tussen Veendam, Stadskanaal en Winschoten in.
http://route.anwb.nl/
vul jou gegevens in de ine kan en Nieuwe Pekels postcode 9663SJ aan de andere kant en violà een routebeschrijving met reistijd en kilometers.

Het is een oefendag waarbij we gezellig met elkaar trainen en om er een beetje lijn in te houden heeft elke oefendag een bepaald thema. Westernruiters in het noorden staan vaak op een stal zonder andere westernruiters en dan is het heel leuk als je eens samen met andere westernruiters kan rijden op een vreemde locatie.

@ Azhari: DOE NIET ZO RAAR! iedereen is welkom hoor! ookal heb je nog nooit eerder mee gereden. Leuk als je komt! Gezellie.
Maak kenbaar wat je graag wilt, daar kan ik iets mee.
Hierbij meld ik: je bent harstikke welkom

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 07:08

Bloos Bedankt dat ik welkom ben....

Wat ik dan graag zou willen is horsemanship. Waarschijnlijk zullen we met twee paarden komen de een met een groter probleem om uit de line up te vertrekken en de ander heeft alleen een probleem om bij de eerste pilon te blijven staan. Als het nou een keertje in een weekend is dat wij kunnen Clown komen wij zeker!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 07:33

Tis dat het wat ver is maar anders zou ik het thema:
'inhalen en ingehaald worden' eens zeer interessant vinden. Dat vind ik toch altijd wel lastig.

amerigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:56

Ik heb veel genoten van de foto's van jullie vorige bijeenkomsten. Deze keer hoop ik ook te kunnen komen en mijn voorkeur gaat uit naar al die rare opstakels die jullie de vorige keren ook hebben neergezet! Want dat kan ik thuis écht niet nabootsen!