[WN] een nummerpin in stijl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

een nummerpin in stijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 15:39

Rob_H

Re: een nummerpin in stijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 15:45

Ik gebruik ze al een behoorlijke tijd.Zijn makkelijk omdat het niet uitmaakt waar de gaatjes in het nummer zitten.(ze zijn eigenlijk om een nummer op je jas mee te bevestigen.) Cool

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 15:46

Blaze schreef:
Ik gebruik ze al een behoorlijke tijd.Zijn makkelijk omdat het niet uitmaakt waar de gaatjes in het nummer zitten.(ze zijn eigenlijk om een nummer op je jas mee te bevestigen. Cool

Ik vind ze wel heel mooi. Heb jij ze in Duitsland gekocht of in Nederland? En passen ze ook op een (dikke) pad?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 15:51

Helaas niet gekocht voor zo weinig,ze zijn van montana.heb ze een jaar of wat geleden te koop aan geboden maar niemand wilde ze Haha!
aangezien niemand ze wilde hebben voor 25 euro(per 4) en we met 2 paarden starten ben ik ze gaan gebruiken als nummer pins.Werkt prima ook met een hele dikke pad Cool

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 15:53

Heb ik dus gemist Boos!

Had ze best willen hebben voor 25 euro per vier stuks.......Als je ze in Duitsland bestelt, ben je denk ik wel meer kwijt (ivm verzendkosten en zo).

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 15:59

Afbeelding

Ik heb deze startnummerhouders. Ze gaan alleen niet door dikke pads.

Wel jammer dat ik nu nog meer gaatjes in mijn startnummer moet maken Knipoog .

Groetjes,

Bianca

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 16:33

Hmmm... ik heb ook Monana's, maar die van mij kunnen echt niet op een dikke pad hoor (daar wil ik nog van die number bars voor Pling ), die zijn echt alleen voor op een jasje. Kan dus zijn dat jij zowiezo al 'blanket numberpins' hebt ofzo.

Op zich is 10 euro niet veel geld voor twee pins, maar als je op Ebay kijkt, kun je vaak voor weinig Montana of zelfs Dale Chavez pins krijgen en die blijven veel mooier.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 16:38

Voor montana pins betaal je nu 30 dollar per 4 stuks.
Het gaat echt bij een showdeken met wol(ff zoeken naar het pinnetje maar het lukt.meestal zit bij een dikke pad een rand waar de wol niet doorloopt daar pin ik ze altijd vast. Cool

PS.Heb nog number bars,wil ik ruilen voor pins Sigaar

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:59

Ik wil nog wel een keer bars, maar m'n pins niet kwijt. Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 21:44

Redneck schreef:
Heb ik dus gemist Boos!

Had ze best willen hebben voor 25 euro per vier stuks.......Als je ze in Duitsland bestelt, ben je denk ik wel meer kwijt (ivm verzendkosten en zo).

Dat hoeft niet hoor. Ik ken bijvoorbeeld heel veel mensen die in Duitsland wonen. En dan is het gewone porto. Zoiets kan in een envelop. Ik ga ze maar eens bestellen volgende maand of zo Lachen

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 15:56

Ik heb een keer iemand gezien die had hele mooie concho's met een soort bretel klemmetje eraan, kent iemand die ??? Ze lijken me ook wel handig.

Groetjes Marion

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 16:05

Dat zijn nummerclips die vooral bij hondenshows gebruikt worden...
Op de grotere hondenshows kun je die wel kopen...

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 17:50

die pinnetjes zijn in Nederland ook te koop Cool

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:22

Jos schreef:
die pinnetjes zijn in Nederland ook te koop Cool

Ja, maar 25 euro voor 4 pinnetjes vind wat teveel van het goede, Jos Haha!

voor nog geen 40 euro heb ik 3 setjes op ebay gekocht Haha!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:50

ja een vriendin van mij sprak ook met zilverenconcho's met een klemmetje eraan op je nummer vast te pinnen. maar zelf heb ik het nog niet gezien op show.

heeft niemand een foto? en waar je die kan bestellen, dan nog een vraag je kan op ebay en bij arthur van die vastnummer kopen in zo een zakje die je op je showpad kan hangen je ziet die vaak op wedstrijd bij de
ruiters op hoog niveau. en dan kan je zelf je nummer bepalen.

maar als je nu een vastnummer moet hebben zoals bij wran? hoe zit dat met die nummers? gelden die of niet? want vind die ook wel leuk en die geven zo een nette uistraling en het doet je professioneler lijken dan die losse fladerende nummers met veiligheidsspelen endergelijken...

Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:33

Ik had ook van die nummers-in-zakjes, maar de meeste organisaties van wedstrijden mag je die niet eens gebruiken (vaak omdat er sponsoring mee gemoeid is). Ik denk dat het met die vaste nummers helemaal niet meer mag omdat je achterop je nummer dus een streepjescode hebt en bepaalde gegevens (vooral bij de Paint/Appie amateurs dus omdat het nummer dan bij het paard blijft). Als je dan je eigen nummers gaat gebruiken is die controle weg.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:36

Wetsernfriek schreef:
maar als je nu een vastnummer moet hebben zoals bij wran? hoe zit dat met die nummers? gelden die of niet
Wel een goeie om even in dat item in de groep te gooien Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:51

Xono, hier nog even een voorbeeldje van zo'n clip... Omdat ze dus voornamelijk bij hondenshows gebruikt worden, is dit er dus een met een hondje er op. Veel hondenrassen hebben hun 'eigen' nummerclips, maar ze zijn er ook wel met een mooi knopje o.i.d. er op, daar kan ik alleen zo snel geen plaatje van vinden. Ze zijn ook vrij moeilijk te vinden. Wat wel overal te koop is (ik zou ze wel kunnen bestellen voor je) zijn dit soort clips aan een simpele speld.

Afbeelding

Hoewel ik zelf voor de 'traditionele' numberpins zou gaan, zijn dit soort clips wel erg handig als je meerdere paarden moet starten en dus vaak nummers moet wisselen op je jasje of pad. Dan kun je de clips op hun plek laten zitten en het nummer zo uit het 'bretelsclipje' halen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:55

En die clips, zijn die wel sterk genoeg?
Ik heb nu gewone numberpins gekocht op ebay, knopjes die je door het nummertje heen moet halen. Die clips, zijn die ook te vinden zonder hondjes erop? Ik, die in de veronderstelling is dat aaaaalles op ebay te vinden is Haha!, heb ze mooi niet gezien! :/

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:09

Ja, zoals ik al zei, ze zijn hier zowiezo met een simpele speld te krijgen. Met een beetje zoeken misschien ook wel met een conchotje ofzo, maar ik heb ze nog nooit te koop gezien, alleen wel es een mede-exposant op een show mee zien lopen. Maar voor deze dingen moet je dus in de 'honden-show-wereld' wezen...
Of het stevig is... tja, met twee van die clips zal je ringnummer denk ik best blijven zitten, er zit niks door het nummer heen, maar die clipjes zijn over het algemeen vrij strak. Moet je er al echt met grof geweld aan gaan zitten trekken wil je ze er uit trekken.
Die aan zo'n speld kosten overigens geen drol, vroeger kocht ik ze wel voor 1 gulden per stuk... dus uitproberen kan natuurlijk altijd...

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:48

Die klemmetjes (dan zonder hond, maar met stukje gegraveerd ijzer of zoiets...) heeft arthur ook wel, zijn €1 per stuk... Zijn natuurlijk altijd beter dan veiligheidsspelden Knipoog maar die zijn toch echt een stuk minder mooi dan de pins!

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:01

Xono, wij hebben ook genoeg van die speldjes met bretelsluiting, maar de nummerkaartjes zijn vaak te dun, zodat ze er tijdens het rijden uitschuiven.