[WN] Weer op zoek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Buckaroo

Weer op zoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 22:56

Howdy Bokkies,
Vandaag zijn we weer naar het noordoosten geweest om een nieuw plekkie te kunnen vinden voor ons 4 en.
We weten nu in ieder geval welke omgeving we leuk vinden. We zijn ook nog naar een paardenrusthuis geweest wat te koop stond met woning. Dat leek ons wel wat.We zijn toch al 7 dagen per week met de paarden bezig thuis dus waarom van je hobby niet gedeeltelijk je beroep maken.
Ik hoop dat er iets leuks uitkomt. We zijn nou 3x die richting op gegaan en aan de huizen en de grond is niets mis. Alleen de omgeving spreekt ons vaak niet aan terwijl we hier ook erg afgelegen wonen.
Lutten vonden we erg leuk en de omgeving van Slagharen ook.
10 februari heb ik mijn intake gesprek, ongetwijfeld zullen ze vragen waarom ik voor Zwolle kies en niet voor Utrecht??
Jongens, we zijn de randstad zat dus als we moeten verhuizen van standplaats dan maar Zwolle.
Groetjes Buckaroo

missgoldy

Re: Weer op zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:43

Veel succes met het vinden van een geschikte plek om te wonen en de paarden te houden.
Het is best lekker vertoeven aan deze kant van het land.

Groetjes Marjan

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 13:06

Welkom in het mooiste deel van nederland!

Buckaroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 13:21

Bedankt voor de leuke reactie.Ik hoop dat het dit jaar allemaal gaat lukken.
Dan kan ik ook weer eens aan een eigen paard gaan denken, want dat mis ik nu wel een beetje.
Het zal allemaal wel in orde komen.
Vast en zeker !
groeten stan

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:46

Het is best heel aardig wonen aan deze kant van Nederland hoor.
Ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam. Had in eerste instantie heel veel moeite met wennen. Maar ik wil eigenlijk niet meer terug naar het westen. Kortom: WELKOM voor straks! Haha!

Buckaroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 17:09

Ben benieuwd waar je aan moest wennen,we wonen hier erg afgelegen maar in 10 minuten zit je in de drukte of was het misschien de mensen ofzo, ja ik weet het niet. Ik ben razend benieuwd naar de ervaringen want voor ons is het ook iets geheel nieuws.
En als we er eenmaal wonen kunnen we niet meer terug naar de oude situatie want zo een stuk grond als hier krijg je voor die prijs niet meer bij Amsterdam.
Groeten Stan

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:10

Deze kant van het land is inderdaad ook erg mooi.

Misschien vind je omgeving Elim ook mooi (ligt net achter Slagharen)? Daar woon ik natuurlijk zelf en mijn buren willen hun huis te koop zetten. Zou wel leuk zijn, buren die ook western rijden Tong uitsteken Het bevalt ons in ieder geval prima!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:41

Ik ben van oorsprong een Brabantse, maar heb lange tijd in de Zaanstreek gewoond en ben vorig jaar verhuisd naar Heerde, 15 km onder Zwolle. Ik heb geen seconde hoeven wennen! De paardjes staan achter het huis en de Veluwe ligt een kwartiertje stappen hier vandaan. Heerlijk!

Buckaroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 12:28

Ja , daar zijn we ook gaan kijken, bij Slagharen in de buurt is erg leuk.
De volgende keer gaan we ook in heerde kijken,
Groeten Stan

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 01:15

Buckaroo schreef:
De volgende keer gaan we ook in heerde kijken,

Hier om de hoek staat een leuk boerderietje te koop met een halve hectare land erachter Knipoog ...

Buckaroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 19:40

Howdy, weet je toevallig welke makelaar dan zoek ik dat ff op.
Stan

janetbd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:26

Mac schreef:
Ik ben van oorsprong een Brabantse, maar heb lange tijd in de Zaanstreek gewoond en ben vorig jaar verhuisd naar Heerde, 15 km onder Zwolle. Ik heb geen seconde hoeven wennen! De paardjes staan achter het huis en de Veluwe ligt een kwartiertje stappen hier vandaan. Heerlijk!

Hey Mac, nog een Heerdernaar die western rijdt, ik ook, woon tussen w'veld en heerde. misschien kunnen we eens samen rijden. Ik inderdaad heel mooi wonen, zomers met mooi weer richting de IJssel, of het bos in, bos genoeg.