[WN] Alles verandert

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree01

Alles verandert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 17:14

Na een dag eruit gelegen te hebben is bokt aardig verandert.
Als ik naar mijn profiel ga via een omweg want de snelkoppeling is weg.
Staat er helemaal niets meer.
Alle foto's en tekst die ik geplaatst had is weg.
Ook de balkjes onder een reactie zoals www, msn en dergelijk zijn bij mij en vele anderen weg. Wel jammer kun je niet meer neuzen op zijn of haar site.
Sugarmiss of Anya waarom is dit??? Huilen

Yv_

Re: Alles verandert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:16

Moet je hier even kijken!
viewtopic.php?f=81&t=359930

Ik dacht ook, van whooo, wat is hier gebeurd, maar na een dagje
zo bokken, merk je er weinig meer van...

Alleen jammer dat het profiel enzo het nog niet doen, maar heb
vertrouwen in Bart Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:16

De reden vind je hier:

viewtopic.php?f=25&t=359436

Bart en Ime hebben de versie van de software verandert, waardoor bokt er bijna anderhalve dag heeft uitgelegen. Niet alle features van de oude versie zijn teruggezet, en er zijn nog veel problemen. Deze problemen kun je in een forum melden dat je onder Algemeen vindt. Ook vind je daar een topic met de beschrijving van de dingen waarvan Bart al weet dat ze het niet doen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:17

Het forum is geupgrade naar 3.0, ipv de voorgaande 2.0.

Alle extra informatie in je profiel heeft Bart er handmatig ingebouwd, dit moet hij dus weer opnieuw inbouwen in deze versie van phpBB.

De websites van mensen kun je in hun profiel vinden, evenals msn als ik me niet vergis.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:55

Bokt is geconverteerd naar een nieuwe versie. Dat is heel veel werk. Om die reden werken een aantal dingen nog niet. Profielen zijn er wel, maar nog niet teruggezet, de functie zoek je berichten en de zoekfunctie is uitgezet tot alle ontbrekende info er weer staat.

Als het goed is, moet het allemaal sneller en beter gaan werken. Maar het duurt even voor alles weer helemaal goed draait.

Dus... even geduld a.u.b. Knipoog

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:04

Ik ben al aardig gewend...nou ben ik niet zo heeeeel veeleisend Haha! Al dat profielgedoe gaat een beetje langs me heen. Wel vind ik het leuk, dat ik gelijk kan zien of iemand of- of online is..en wat ik ook wel merk, is dat het allemaal wat sneller gaat (of ligt dit aan mij)...de laatste tijd kwam ik bijna of helemaal niet meer online als het druk was. En je ziet....ik ben er... Clown (Hmmmmm is het nu druk? geen id.)
Ik vind het geweldig dat er iemand is, die dit forum 'up-to-date' houdt, dingen aanpast en vernieuwd. Petje af, gaat (neem ik aan) ook van zijn vrije tijd af... Ach gut
Verder zie ik het allemaal wel...ga gewoon als een blinde kip lekker op alle nieuwe "knopjes" zitten rammen...wie weet wat er allemaal gebeurt...misschien gaat er wel een wereld voor me open.... Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:20

Het is voor iedereen even wennen, alle ins en outs kunnen op de gegeven links teruggevonden worden en nieuwe meldingen daar toegevoegd.
Doe ik hier een slotje op.