[WN] oreas red baron

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Indie

oreas red baron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 16:56

ik ben ooit een weekje op de sliver ranch geweest en heb daar een super mooie hengst (kan nu inmiddels ruin zijn) gezien en ben best benieuwd hoe het met hem is. Kent iemand deze bruine paint ?

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:07

Hij heeft een aantal maal in de hengstenspecial gestaan, waar zijn diensten werden aangeboden. Maar ik heb hem eigenlijk nog nooit tijdens een wedstrijd gezien.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:33

zover ik weet is hij verkocht vorig jaar anders moet je even mailen naar de silver ranch daar kunnen ze er meer van vertellen. www.silver-ranch.nl

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:58

Volgens mij is hij nu van Annemiek Luchies die in Duitsland net over de grens woont.
Geen idee eigenlijk of ze hier ook op bokt zit.
Weet ook geen adres of tel nr.
Misschien iemand anders hier wel??

Marjan

iski

Re: oreas red baron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 00:12

Hoi...
Inderdaad, dit paard is ongeveer een half jaar geleden verkocht aan iemand in Duitsland. Wie? Vraag dat na op de Silver Ranch wanneer je dat zeker wilt weten.

Ik kan dit bericht bevestigen omdat ik wekelijks op de Silver Ranch kom en een vriendin van mij ook vreselijk weg was van dit paard.

De naam is overigens Oreos Red Baron i.p.v. Oreas Red Baron.

Ja, het is jammer dat dit prachtige paard hier niet meer is. Maar ja, zo gaat het soms.

Vriendelijke groet,
marinus Ooms