[WN] welke westernstal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whoa

welke westernstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 20:56

Heyhey,
ik heb na enig onderzoek Knipoog 3 stallen bij mij in de buurt gevonden: Manege Kalverhoek, Stal Starnmeer en de JD Ranch.
Nu wou ik graag van jullie horen wat voor mij de beste stal zou zijn.
Het liefst zou ik met het openbaar vervoer kunnen gaan, maar dat zal waarschijnlijk bij alle 3 lastig worden... Ik vind het ook prettig als er een binnenbak is. Ik ben een beginnend westernruiter en rij daarom het liefst op het type ´makke pony´ Bloos Knipoog , geen dooie dozen hoor haha.
Ook de sfeer vind ik erg belangrijk, maar ik denk dat ik daarvoor het beste zelf een kijkje kan gaan nemen! Het probleem is dus een beetje het vervoer, en ik zou wel af en toe gebracht kunnen worden, maar het zou handig zijn als ik vanaf hier al een selectie zou kunnen maken .
Tja en voor de rest... vertel me wat je weet zou ik zeggen, alle plus en minpunten, kan geen informatie teveel krijgen denk ik Lachen

Alvast bedankt! Groetjes

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:32

kalverhoek, moet je vanaf zaandam station de bus naar het kalf nemen is ong 15 min. en dan ong. 10 min lopen. we hebben hele lieve paardjes maar die zullen vast ergens anders ook zijn. en het is gewoon super gezellig bij ons. dus ik zou zeggen kom een keertje kijken. oh ja en we hebben zelfs 2 binnenbakken Haha!

fritsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:39

hoi

ik rijd zelf in starnmeer, we hebben brave paarden, maar zijn niet goed te bereiken met openbaar vervoer, is wel heel gezellig en hebben ook geen binnenbak. Dus denk voor jou dat je dan naar kalverhoek kan gaan. Weet niet precies hoe de sfeer enzo daar is.

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 22:14

tnq!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:04

Ik ken Kalverhoek en ik ken de mensen van de JD Ranch. Persoonlijk ga ik dan voor de JD Ranch!

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 19:29

Mag ik vragen waarom?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:09

Ik heb je een pbtje gestuurd Lachen

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 16:23

Ik zie je punt ja Schijnheilig

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:49

wij hebben alleen geen openbaar vervoer Huilen

achtergebleven gebied , zeg maar Haha!

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 22:38

Nou mijn vader is ondertussen ook alweer een beetje te porren om rond te hobbelen Haha! Hij reed eerst ook samen met mij, dus dat zou wel mooi zijn ! Het zou dan alleen niet elke week kunnen ivm tijdgebrek bij hem, maar beter iets dan niets zeg ik dan maar he... Dus probleem openbaar vervoer is waarschijnlijk wel van de baan Lachen .

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 22:51

Nog beter: hij rijdt morgen met mij ergens lang naar keuze Haha! Vrije middag hehe

piggeljay

Re: welke westernstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:24

kan roel haar niet even ophalen met zijn autootje jos? Clown of bestaat dat autootje niet meer en heb ik even iets gemist Gestoord

Jos

Re: welke westernstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:35

piggeljay schreef:
kan roel haar niet even ophalen met zijn autootje jos? Clown of bestaat dat autootje niet meer en heb ik even iets gemist Gestoord

de 'JD Ranch cowgirl express" Clown