[WN] Calgary Stampede

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ThisRockIza

Calgary Stampede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 19:49

Wie is er van de WN-bokkers wel een naar de Calgary Stampede geweest?

Ik ben wel benieuwd wat je zeker niet moet missen als je er heen gaat.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:11

Hier staan wat handige do's and don't's Haha!

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 20:13

en nu nog wat persoonlijke ervaringen en dan ben ik er helemaal klaar voor

moniza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:53

Hoi, leuk ga je dit jaar?? Wij zijn al vele malen geweest. Wat wil je weten?

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 20:58

Wij hebben de mogelijkheid om alle dagen te gaan. Haha!
Maar dat zou denk ik een dure bezigheid zijn.

Welke onderdelen/dagen mag je niet missen als liefhebber van het "westen"?

Zijn er bv ook nog specifieke onderdelen van de westernsport zoals die wij in Nederland alleen maar hebben. Lijkt mij ook wel eens leuk om die over de grote plas te bekijken.

moniza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:34

Persoonlijk zou ik 2 maximaal 3 dagen gaan. Na die dagen komt je de geur van donuts, popcorn en de mensen massa je de neus uit.
Wil je wel alle dagen gaan dan kun je een pas partout kopen, deze is voordeliger dan losse kaarten. Wat je zeker niet moet missen is the Chuck Wagon race. Deze wordt gereden voordat de grote show 's avonds begint. Deze show wordt de eerste avond als try-out gegeven en is dan tegen gereduceerde prijs te bezoeken. Het middag programma in de grote arena bestaat uit rodeo etc. ook leuk om eens te zien, maar niet elke dag. Voor de rest zijn het standjes, standjes, standjes en geen behoorlijke koffie. De stampede is heel leuk om mee te maken maar de omgeving erom heen trekt mij persoonlijk meer.

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:49

Goh, wat lijkt het me geweldig om eens zo'n reis te mogen maken!! OK dan! Vingers aflikken Alleen de kosten... Frusty Later als ik groot ben!... Dromen Nagelbijten / Gniffelen

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 11:02

Als je het voor elkaar kan krijgen om een van je ouders mee te krijgen vallen de kosten wel mee hoor voor een flydrive.
Ik ga samen met de 16-jarige dochter van mijn vriend, zij betaald haar eigen flydrive van haar spaargeld en verder heb ik gezegd dat ik het logisch vind dat ik het eten en zo betaal (omdat ik dat thuis ook al in huis haal). Wat ze zelf verder aan extra's wil is natuurlijk wel voor haar rekening.
Ja je zult natuurlijk wel eerst moeten sparen Knipoog

Wat de overnachtingen betreft, een tentje en op visite gaan bij diverse appaloosa-mensen, degene die wij vorig jaar tegen kwamen wilden niet dat wij nog een camping opzochten maar of de tent bij hun in de tuin plaatsten of in "the spare bedroom".

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 14:45

Mijn ouders gaan wel op vakantie naar Canada, maar willen mij zeker niet mee hebben! Schijnheilig Ze willen lekker met z'n tweetjes rondtrekken, zonder zo'n lastige dochter erbij die constant paarden wil kijken, haha! Knipoog Maar ik moet inderdaad even sparen, het lijkt me echt waanzinnig gaaf, maar zo'n geldbedrag krijg ik als arm studentje niet voor elkaar... Geld, geld! Lips are sealed

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:00

Ik ga van de zomer naar de Calgary Stampede! Het is op het einde van onze Canada/Amerika reis van een maand, we vertrekken weer naar huis vanuit Calgary op 14 july en pikken we net de stampede mee! Lijkt me geweldig!
Voor de geinteresseerden, hier is de link van de stampede: http://calgarystampede.com/

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:03

Ja die chuck wagon races lijkt me ook fantastisch, heb ik nog nooit live gezien. Vorig jaar zaten we later in de tijd in Canada en toen ik er vroeger aan het werk was hadden we geen tijd om er heen.
Dit jaar gaan de dames er heen, maar mijn beurt komt nog wel Haha!

wgirl

Re: Calgary Stampede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 17:51

Veel plezier op de Stampede Haha! (maar dat gaat wel lukken)

Ik wilde 2 jaar geleden ook gaan, maar dat ging toen op het laatste moment niet door Huilen

Heb gehoord dat het erg gaaf moet wezen Cool

Steaming

Re: Calgary Stampede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 17:12

Moet je al van te voren kaarten bestellen of kan dat later ter plaatse nog?