Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

rookie schreef:Yep, wij hebben ook een Pebbles-kind uit een haflinger-moeder. Een geweldig paardje, lief, werklustig en leergierig. Tot op de dag van vandaag nog nooit spijt van gehad dat ik 'm gekocht heb. Ik kocht 'm toen hij 2 maanden was en hij is nu 5. Een geweldige lieverd !!!
rookie schreef:Ja dat klopt. Hij heeft ongeveer zo'n 1,5 à 2 jaar bij Karin gestaan en toen zijn we verhuisd naar provincie Groningen. Nu staat hij sinds een jaar bij z'n vader en allemaal broertjes en zusjes op stal. Kan ook haast niet geloven dat 'ie dit jaar alweer 5 wordt!!!
Maar sorry, kan me jou ff niet voor me halen.
Wat ik nog weet van Rookie z'n inscharing bij Karin is dat er een heel lief klein inimini veulentje stond die regelmatig een wandelingetje op de weg ging maken en een paintje die ik toen niet zo mooi vond en heel oneerbiedig "Ugly" noemde, hij daar altijd naar luisterde en toen ik 'm later een keer weer zag vond ik het een geweldig mooi paardje, maar die is verkocht geloof ik door eigenaresse. So tell me.... who's Ods???
maar die bedoel je vast niet. tog doe ik een foto(is nu ruin)
moment!! Toen was je haar veel korter!!
) Is dat echt nog wat geworden
Snap is een hele dame geworden, dus het is helemaal bij getrokken
Dit was haar eerste dag in de groep.