[WN] Amerfoort Trail clinic, zondag 9 jan.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Amerfoort Trail clinic, zondag 9 jan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:16

Wegens afzeggingen, zijn er alsnog plaatsen vrij voor de clinic van Barry Schuurman. Nadruk trail.

Meer info: www.dawra.nl ook niet leden en niet Arabieren zijn welkom.

Even bellen naar Krista Sterrenburg is het handigste, zij houdt de lijst bij.
Haar tel. zie www.dawra.nl

OK dan!

Groetjes,
Nancy

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:05

En het was super leerzaam! Ik paste er niet helemaal tussen (geen arabier) maar heb zeker een hele leerzame dag gehad.

Ik heb helemaal geen verstand van trail, en mis ook een beetje het geduld, maar ik vond het erg leuk. Voor mijn paard ook een super ervaring want die kan wel veel rust- en wachtoefeningen gebruiken.

Alleen lope-overs zijn niet voor mij weggelegd... waren meer jump-overs Haha!

Maar goed ik hoop er volgende keer weer bij te kunnen zijn!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 22:55

Nee geen arabier, maar wel een prachtig kleurtje met super mooi hoofdje!! Wat een prachtige Grullo Quarter merrie!!

Ik vond het ook een zeer leerzame dag, die vele balk oefeningen waren voor mij en mijn paardje ideaal!! Daar gaat het altijd fout!! Alles tikt ze aan, maar zondag was het aantikken een zeldzaamheid....

Oh ja die lope-overs wat een ramp....valt niet mee die balk efkes mee te pakken door de cirkel te verleggen, met de "kudde" op de achtergrond...
Wat een geluk als die dan "opeens" op je cirkel lag...pfff....maar wat was dat toch ook weer leerzaam!

En dan die heel moeilijk uitziende zeer creatieve giga lange "all in one hindernis". Maar is het je opgevallen, dat ondanks dat Barry geen 1 x de balken terug hoefde te leggen?? Niemand maakte er een mikado van!!

We mogen weer trots zijn op onze zeer geduldige en keurig afwachtende paardjes!!

Tot de volgende keer!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:58

sjips, lees dit nu pas. 9 januari is al geweest en ik was heel graag komen kijken...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 23:03

nieuwe kans, nieuwe ronde....13 febr.???

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:06

bedankt, ik heb net de site bekenen inderdaad, zag die 13 februari al staan. Vraag me alleen af of je wel gewoon kunt komen kijken aangezien het meer op deelnemers is gericht.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 23:42

Cheveyo schreef:
bedankt, ik heb net de site bekenen inderdaad, zag die 13 februari al staan. Vraag me alleen af of je wel gewoon kunt komen kijken aangezien het meer op deelnemers is gericht.

Tis idd meer op deelnemers gericht en niet speciaal "ingericht" voor kijkers. Maar waarschijnlijk wel mogelijk....

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:09

Citaat:
Nee geen arabier, maar wel een prachtig kleurtje met super mooi hoofdje!! Wat een prachtige Grullo Quarter merrie!!

Ja mooi is ze, maar helaas ben ik er volgende keer niet bij want ze is helaas verkocht Huilen