[WN] les Madepolder

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Libertylove

les Madepolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 19:34

Hallo,
Ik ben iemand die western rijden wel leuk lijkt. Ik heb alleen nog nooit een les western rijden gevolgd. Nu leek het mij leuk om een keer een les western te krijgen.
Ik zat toen te denken aan stal Madepolder in Den Haag. Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen? Zijn er ook mensen hier die daar rijden of hebben gereden?
Ik wil eerst een soort proefles en daarna wil ik misschien wel voor vast 1x in de week western gaan rijden.
Ik hoorde ook dat als je western rijdt, je houding voor dressuur wordt verpest. Klopt dat? Ik wil namelijk ook gewoon engels kunnen blijven rijden!
Hoop dat jullie mij er meer over kunnen vertellen!

Gr. Manon

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:41

Sammy rijd hier _sammy_ dacht ik Je kan haar wel vragen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:42

ik zou er zelf niet gaan rijden, niet mijn stijl zeg maar... Knipoog

Maar je moet gewoon zelf even gaan kijken en oordelen... Lachen

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:51

Yvvv rijdt er ook...

GoldenDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:12

hey, ik heb daar een aantal lessen gehad en opzich is het erg leuk goede paarden alleen ik vond de laaste keer dat we met te veel mensen les hadden en er werd weinig tijd aan me besteed. ik heb van het western rijden geleerd mn teugels los te laten en meer te ontspannen!
ik kan je een tip geven: niet op een donderdag avond gaan rijden en je spreekt elke les opnieu af dus je zit nergens aan vast. het leuke van de madepolder is de uirijmogelijkhden! veel sucses en plezier!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 00:01

Ik vind het geweldig dat de bekende discussie uitblijft. Ik zou nog geen les op de Madepolder willen al kreeg ik geld toe. Maar mijn mening is bekend. Nou gaat er vast iemand een stuk over me schrijven in de quarter. Boos!

Michellegb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 09:31

Hoi, ik heb er ook altijd gereden en met veel plezier, dus je moet gewoon zelf gaan kijken. Veel plezier he !

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 10:45

Libertylove schreef:
Ik hoorde ook dat als je western rijdt, je houding voor dressuur wordt verpest. Klopt dat?

Nee, dat klopt niet.

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:44

Libertylove schreef:
Ik hoorde ook dat als je western rijdt, je houding voor dressuur wordt verpest. Klopt dat?

Dat is zeker niet waar.
Mijn bijrijdtser, volgde in het begin toen ze banish ging rijden, nog gewoon dressuurles op een manege en zij kreeg na een tijdje zelfs complimenten dat ze langer was gaan zitten met haar benen en dat het er netter uitzag wat ze deed.

sarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:32

Hoi .........Is het belangrijk wat een ander ergens van vind? Lachen ga kijken leren en ontdekken en dan ga je vanzelf we de beslissing maken of je het daar wel of niet leuk of geschikt vind Knipoog

nattetas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:50

hoi,ik sta daar ook met mijn paard en ik rij daar met plezier ik vind het er gezellig en de lessen zijn goed,ik zal zeggen kom lessen en ondervind zelf wat je van het westernrijden vind.

gr.natas

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 22:49

Bendankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga zeker een keer lessen Lachen

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:38

sarie schreef:
Hoi .........Is het belangrijk wat een ander ergens van vind? Lachen ga kijken leren en ontdekken en dan ga je vanzelf we de beslissing maken of je het daar wel of niet leuk of geschikt vind Knipoog

als dat echt helemaal niet belangrijk is, kunnen we bokt maar beter opdoeken, want daar draait het hier toch (terecht) de hele tijd om?