[WN] Mijn eerste keer Western!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend2

Mijn eerste keer Western!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 13:40

En op een tennesse Walker nog wel! Haha! Nouja, helemaal western is het nog niet helemaal, alleen het zadel.. Schijnheilig Dit is onderhand alweer een tijdje geleden deze foto, maar vond hem weer, en wilde hem even showen... :

Afbeelding
Secret in de Flatwalk Cool

Je ziet dat ik nog heel erg op de engelse manier rij (handen te ver naar beneden enzo) Maar ik vond het ook nog best moeilijk!

Is trouwens een paard van Sandra vd Hof. Hadden een introductiedag bij haar. Ben helemaal verliefd geworden op het ras.. Haha!

is trouwens ook mijn eerste geplaatste onderwerpje.. *LOL*

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:21

oo leuk ik ben ook net begonnen maar het lukt wel en bij dres paarden galoppeer je niet zo veel maar bij een westernles is het echt een kwartier galopperen! VEEL plezier!!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:25

_Sammy_ schreef:
oo leuk ik ben ook net begonnen maar het lukt wel en bij dres paarden galoppeer je niet zo veel maar bij een westernles is het echt een kwartier galopperen! VEEL plezier!!

Verward oh

dat is natuurlijk hetzelfde ras waar alle zadels op passen...

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:54

nou bij mn dressuur lessen galopeerde ik ook een kwartier en in een western zadel is dat toch wat beter uit te zitten Haha!
Heb nog maar 2 lessen gehad en 1 keer gegalopeerd, maar dat was 5 min de ene kant en 5 min de andere kant.

Leuk paardje trouwens, neemt lekker grote stappen Lachen En ga je nou ook verder met westernrijden?

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 15:10

Zeker leuk paardje... En die grote stappen horen bij de Flatwalk (een extra gang van de Tennessee walkers)... gaat net zo snel als draf, maar zit heerlijk!
Zou graag verder gaan met western rijden, maar bij mij in de buurt (op fietsafstand) is er helaas geen mogelijkheid...
Dus voorlopig nog maar kwijlen bij plaatjes op bokt.. Knipoog

en misschien ooit... als ik geld heb... en eigen walker.. Haha!