bij mij vandaan gevonden en waar ook veel [discipline] wordt gereden (was voor mij een vereiste)!!! [naam] komt nu lekker hele dagen buiten! Bij haar in de wei staan 2 paints een half quarter en 2 drachtige Quarter merries en dan nog 3 andere paarden. Wel leuk, ze komt strakjes dus met haar veulentje bij de 2 quarter merries en hun veulentjes te staan! Het veulen kan er ook blijven want er is ook een opfok bij. Echt super! Ben helemaal blij met haar nieuwe plek en zij zo mogelijk nog meer... Ze is niet te houden sinds ze daar staat
. Zo fris en vrolijk heb ik haar nog nooit gezien!
Ze loopt constant met r oren naar voren en alles is leuk en interessant. Hebben jullie dat nou ook wel eens mee gemaakt? Een paard dat ineens zo veranderd?
T blijft wel een enorm vreetmonster...ze was nog geen drie stappen de trailer uit of ze vond al een paar overheerlijk grassprietjes tegen een gebouw aan die ze zelfs niet in de steek wilde laten om het terrein te verkennen
. Ach als er maar eten is, vind ze t prima...Gisteren en vandaag heb ik lekker in de mooie grote buitenbak gereden! Ideaal en genoeg ruimte voor de dagelijks training! En dus ook om lekker uit je dak te aan als je een heel vrolijk en niet te houden 8 maanden drachtige merrie bent met een zeer verbaasd iemand op je rug...
. Mijn vriendin (Elan2) heeft dr paardje op de veluwe en zelf woont ze in het westen, ziet paardje dus alleen in het weekend. Na de kerst verhuist paardje naar het westen. Arm beestje nu wordt ze elke dag doodgeknuffeld