[WN] starten als beginner

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree01

starten als beginner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 18:28

Nu krijg ik vandaag de Dutch Paint post (of zo iets) binnen en wat lees ik bij "een paard starten" beginners mogen starten op het paard van een ander om ervaring op te doen. Verward
Kan iemand het nog volgen, ik wordt gek.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:31

Ik las het inderdaad ook Haha! Ik heb het maar weer verdrongen. Ik start geen beginners meer, dus ik heb er NIETS mee te maken!! Haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:42

Oh lekker is dat??!!
Nu ineens wel, en toen ik het wilde en nog geen eigen paardje had moest
ik een lease contract hebben Verward

Ik verdring het lekker ook Tong uitsteken

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:04

Er zullen dan vast enige regels aan het paard waarop gestart wordt zitten.
Mag het paard in de afgelopen xxjaar punten hebben gescoord op wedstrijden, mag het een paard van een bedrijf zijn??? noem maar op er zitten vast voorwaarden aan gebonden.
Heb het blad niet misschien kun je het stukje scannen en plaatsen kan iedereen het lezen die het wil.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:53

Dit geldt dus alleen voor DPHC wedstrijden, voor de onofficiele Beginners klasses van de DPHC. Dit heeft dus niks met WRAN of APHA of AQHA te maken, de DPHC maakt het juist toegangkelijker voor mensen om de drempel over te gaan om op een Ofiicieel APHA wedstrijd te starten, leuk toch? En vooral niet verdringen, maar aanmoedigen dat de DPHC deze mogelijkheid biedt!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:11

jeddah schreef:
Dit geldt dus alleen voor DPHC wedstrijden, voor de onofficiele Beginners klasses van de DPHC. Dit heeft dus niks met WRAN of APHA of AQHA te maken, de DPHC maakt het juist toegangkelijker voor mensen om de drempel over te gaan om op een Ofiicieel APHA wedstrijd te starten, leuk toch? En vooral niet verdringen, maar aanmoedigen dat de DPHC deze mogelijkheid biedt!

Oh, zo...
Als ik het zo lees komt het stukken anders over dan hoe de TS het schrijft.
(Geen commentaar op de TS is dit!!)

Heeft niet iemand het stuk tekst thuis liggen die het even kan inscannen?
Als ik het helemaal lees is het voor mij (en ik denk ook een stuk
anderen) een heel stuk duidelijker...

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 21:53

jeddah schreef:

Stukje erboven niet goed gelezen dom dom dom. Inderdaad aanmoedigen die hap.