[WN] schroefjes van hoofdstel waar te halen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rosiewozie

schroefjes van hoofdstel waar te halen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 14:54

Weet iemand waar ik de schroefjes die in veel western hoofstellen te vinden zijn kan kopen?? Ik ben er ergens twee kwijt geraakt tijdens het rijden.
Ik denk dat ik ze vast wel zal kunnen halen in vorstenbosch, maar zijn ze misschien ook gewoon bij een ander soort winkel te halen??
Groetjes Roos

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 15:15

ze zijn in alle westernwinkels te koop, of kijk bij een zadelmaker die heeft ze meestal ook wel

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 15:17

En je kunt ze bij vrijwel alle online winkels bestellen. Dan worden ze opgestuurd zodat je niet helemaal naar een westernstore hoeft (die zit hier i.i.g. niet om de hoek).

Gewoon een mailtje sturen, want ze staan niet altijd op de site.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 15:25

Geef wel de juiste maat op, want je hebt ze in verschillende lengtes.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:19

Je hebt inderdaad korte en lange. Persoonlijk vind ik die korte wel erg kort en is het risico van verliezen weer groter. Je hebt ze ook nog bewerkt en onbewerkt. Ze heten overigens 'chicago screws' .

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:40

Lange schroefjes zijn nergens te krijgen ik hen een hooftstel met conchos maar ben een lange schoef kwijt met een korte schoef kan de concho er niet meer tussen jammer, wel lange schoeven besteld bij de winkel waar het hooftstel vandaan komt maar na herhaaldelijk bellen en mailen nog steeds niets gehoord (ZADELMARKT ) Boos! dus wie heeft er voor mij 1 of twee lange schroeven liggen ze zijn 1 1/2 cm lang

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:48

wildwestwill schreef:
Lange schroefjes zijn nergens te krijgen ik hen een hooftstel met conchos maar ben een lange schoef kwijt met een korte schoef kan de concho er niet meer tussen jammer, wel lange schoeven besteld bij de winkel waar het hooftstel vandaan komt maar na herhaaldelijk bellen en mailen nog steeds niets gehoord (ZADELMARKT ) Boos! dus wie heeft er voor mij 1 of twee lange schroeven liggen ze zijn 1 1/2 cm lang

Ken het probleem, heb 2 kaar terug de hele equtana afgelopen en het resultaat, GEEN SCHROEFJES

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:50

Kom nou toch, die dingen zijn overal te koop. Verward Helaas voor jullie ben ik net door mijn laatste lange schroefjes heen, anders had ik ze zo gratis opgestuurd. Ik heb er al eerder een Bokker mee blij gemaakt nl.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:56

ik weet toevallig dat monique van the oregon trail tack die dingen gewoon te koop heeft in zakjes waar verschillende lengtes inzitten. anders moet je haar even een mailtje sturen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:00

Maar als je alleen die lange nodig hebt, dan blijf je weer zitten met die korte, waar soms ook nog een paar messingkleurige bijzitten.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:21

Sugarmiss schreef:
Kom nou toch, die dingen zijn overal te koop. Verward Helaas voor jullie ben ik net door mijn laatste lange schroefjes heen, anders had ik ze zo gratis opgestuurd. Ik heb er al eerder een Bokker mee blij gemaakt nl.

maar gelukkig is de equitana er voortzo weer, ga er weer met goede moed heen, er waren schoefjes zat daar, maar niet die ik nodig had Huilen

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:24

Ik kan ze zo voor je bestellen hoor. No problemo! Als ik dit zo lees is het geen slecht idee om ook een kopje "Spare Parts" in mijn winkel te zetten. Hihi.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 23:31

Ik zal degene die ik heb ook eens opmeten. Maar dat is echt overal te koop hoor.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 01:07

Sugarmiss schreef:
Maar als je alleen die lange nodig hebt, dan blijf je weer zitten met die korte, waar soms ook nog een paar messingkleurige bijzitten.

nope monique heeft in die zakjes alleen zilverkleurige zitten. je houd wel altijd kortere over maar wie weet benje die ook weer eens zodig dan heb je ze alvast

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 12:00

ga gewoon eens naar een hubo of een bouwmarkt daar koop ik ze meestal haha neem wel een voorbeeld van het schroefje mee want bij mij snapte ze eht niet

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:57

Das een goed idee mijn conchos hebben de inbus alleen de schroef moet ik hebben en die zit toch aan de binnenkant bedankt voor de tip OK dan!

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 22:44

hey mensen allemaal hartstikke bedankt. Ik ga er meteen een paar bestellen of eerst ff bij de hubo langs, zit hier vlakbij nl. hartstikke fijn, want ik ben echt weg van mn hoofdstel en ben er heel zuinig op, dus nou is ie dalijk gelukkig weer mooi kompleet en natuurlijk niet te vergeten weer "veilig".
Nou bedankt mensen!!!!
Doeidoei

patriciavg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:51

hoeveel wil je er hebben? heb wel een paar dozijn thuis liggen... *LOL*

mssn nog een opmerking voor iedereen die ze snel kwijt raakt; pak de mooie rode nagellak van je mamma... doe een druppeltje in de schroefjes (aan de binnenkant dus) en draai de dan pas aan/in/op je hoofdstel... muurvast en in theorie zou je ze ook weer met veeeeel moeite los kúnnen krijgen Haha!

[edit Sugarmiss: 2 reacties onder elkaar samengevoegd]

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:17

hee seclijm!!!!!
dat doe ik was ze een keer kwijt ging helemaal me plaat uit heb nieuwe schroeven gehad van me ma en een tube sec lijm hahaha werkt prima heb het nu al 2w jaar zo ben ze nog steds niet kwijt

Veleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 20:28

Mocht iemand ze nog nodig hebben, ik heb ze in verschillende lengtes en ook in koper.