Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Heeft iemand hier enig idee wat de achterliggende gedachte daarvoor kan zijn?
Citaat:In de lope gooit ze telkens haar achterhand naar binnen. Vooral rechtsom.

Mac schreef:Dan gooi ik er nog even een vraag tegenaan: op een Amerikaanse pleasurevideo die ik heb, wordt uitgelegd dat ze hun paarden expres met de achterhand naar binnen rijden in de lope. De preciese reden daarvoor is me even ontschoten. Heeft iemand hier enig idee wat de achterliggende gedachte daarvoor kan zijn?
Mac schreef:Dan gooi ik er nog even een vraag tegenaan: op een Amerikaanse pleasurevideo die ik heb, wordt uitgelegd dat ze hun paarden expres met de achterhand naar binnen rijden in de lope. De preciese reden daarvoor is me even ontschoten. Heeft iemand hier enig idee wat de achterliggende gedachte daarvoor kan zijn?
).
wij hebben constand rechte lijnen gereden omdat dit alles hier boven genoemd niet echt werkte. op die rechte lijnen tillen wij (mijn vader en ik rijden samen op haar) onze handen op zodat ze recht tussen onze teugels loopt en dan geven we been om haar achterhand er echt onder te rijden. dit hebben we consequent volgehouden en het heeft gewerkt 
)
). Bij wijken neem je ietsjes stelling naar buiten.
)