[WN] **Snik** onze Billy verkocht.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WWranglers

**Snik** onze Billy verkocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 08:50

Wilde dit even delen met jullie wij hebben een super goed huisje gevonden voor onze stoere Billy. Het verdriet dat hij er niet meer is voel je wel, wat zal ik hem missen, zijn vrolijke hinnikjes, knuffeltjes Huilen . Maar wel een heel goed gevoel over de nieuwe eigenaren . Hij gaat heerlijk recreatie pony worden. Opa gaat hem voor het karretje spannen, kinderen lekker mee buitenrijden. Al met al een heel gelukkig gezinnetje en volgens ons een heel gelukkige pony.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=6478438#6478438

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:33

Jammer dat hij weg is.
Maar wel heel fjin dat hij zo'n fijne nieuwe plek heeft !

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:38

Het is natuurlijk altijd rot om een paard kwijt te raken. Maar als ik het zo lees gaat hij een harstikke leuk leven tegemoet: een gezellige kinder/recreatie-pony Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:39

het blijft altijd moeilijk! Maar gelukkig heb je een goed tehuis voor hem gevonden.

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 13:55

Bedankt voor jullie reacties. Heb wel afgesproken dat ze als hij weer ingespannen wordt ze een knappe foto opsturen. Het is tenslotte alweer een jaar geleden dat wij hem voor het laatst voor de wagen hebben gezien.
Is het raar als ik ze vandaag zou bellen om te vragen hoe het met hem gaat? Of kan ik dat niet maken?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:58

WWranglers schreef:
Is het raar als ik ze vandaag zou bellen om te vragen hoe het met hem gaat? Of kan ik dat niet maken?

Tuurlijk wel! Als hij zulke enthousiaste baasjes heeft getroffen, dan lopen ze waarschijnlijk over van de verhalen die ze met je willen delen!