[WN] wanneer naar de amateur?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EmmaK

wanneer naar de amateur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 21:11

hoi,

Mag je als je lid bent van de WRAN en dan genoeg punten hebt naar de amateur?
want ik heb er wel over zitten denken om er lid van te worden maar als ik niet zo vaak wedstrijden rijd is dat dan niet nodig om daar lid van te worden?
wie kan mij helpen?

groetjes Emma

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:31

Je hoeft geen lid te worden van de WRAN om amateur te starten. Je betaalt vaak iets meer startgeld op wedstrijden, maar als je er maar een paar start en niet teveel onderdelen, dan is het niet lonend om lid te worden van de WRAN.

Officieel moet je naar de amateur bij het behalen van ik geloof 7 punten in de beginners.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 07:44

emmelske schreef:
hoi,

Mag je als je lid bent van de WRAN en dan genoeg punten hebt naar de amateur?

** Sterker nog, als je genoeg punten hebt, dan MOET je naar de amateurs. Je MAG echter altijd naar de amateurs, dus je hoeft niet per se je punten ' uit te rijden' in de beginners.
Uit eigen ervaring kan ik je echter melden dat je die punten met een beetje pech/geluk ('t is maar net hoe je 't bekijkt) in 1 wedstrijd bij elkaar kunt rijden....

want ik heb er wel over zitten denken om er lid van te worden maar als ik niet zo vaak wedstrijden rijd is dat dan niet nodig om daar lid van te worden?
wie kan mij helpen?

** Nodig is het niet, maar het heeft natuurlijk wel voordelen als je wat vaker start. Ik zei in het begin ook dat ik uberhaupt niet zou gaan starten. Toen werd het een keertje om eens wat van een ander te horen, en inmiddels zit ik reikhalzend naar de volgende wedstrijd(en) uit te kijken Haha!
Behalve dat je korting krijgt op je startgelden, ondersteun je ook de vereniging die het starten voor je mogelijk maakt. En dat vind ik persoonlijk dan wel weer belangrijk. Zonder WRAN geen WRANwedstrijden...

groetjes Emma

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 12:49

ik weet eigenlijk niet hoeveel punten ik nu heb Bloos

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:11

Waar ik nu eigenlijk benieuwd naar ben, is hoe kun je zien hoeveel punten je hebt.

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 14:14

Wat natuurlijk ook interessant is hoe hier mee omgegaan wordt bij niet WRAN leden. Wordt dit ook geregistreerd en krijgen zij hier ook iets van te horen?

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 15:45

ja dat vraag ik mij dus ook af

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:54

ik dus ook!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:20

Dat wordt wel geregistreerd, meer weet ik er niet van eigenlijk Lachen Misschien moet je het secretariaat eens mailen. Eigenlijk is het maar een kleine moeite om bij te houden hoeveel puntjes je zelf behaalt op een show Lachen Ik doe het altijd wel, vind het wel een sport Haha!

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:46

Ook als je geen lid bent van de Wran houden ze je punten bij, en krijg je bericht als je teveel punten heb om verder te rijden in de beginners en je amateurs moet gaan starten,heb ik namelijk gehad, ik durf alleen niet te zeggen om hoeveel punten t gaat sorry,zou ik op moeten zoeken in de brief die ik gehad had van de wran,is wel al n tijd terug dus vrees dat die ergens ver weg is.....Zou je de wran even moeten bellen.Groetjes Mascha

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 20:58

ik denk dat ik dat maar eens ga doen, want ja hoeveel punten kun je dan krijgen als je bijvoorbeeld tweede word, en hoe moet je dat tellen

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:20

hoeveel punten ligt er ook aan hoeveel er mee starten in t onderdeel wat je start,als je bijv.1 word in je eentje is t weinig en als je 3de word van de 30 is t meer.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:28

In het WRAN regelboek (wordt moeilijk als je geen lid bent Tong uitsteken) kun je kijken hoeveel punten je krijgt aan de hand van je plaatsing. Ze hebben er een soort tabel voor.
Ik meende dat het ging om 7 punten in de beginners, dat je dan over zou moeten naar de amateur. Maargoed, het makkelijkst is inderdaad de WRAN even bellen of mailen Lachen

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:41

Vanaf volgend jaar moet iedereen die een wran wedstrijd start een startnummer hebben. Ook als je niet lid bent. Dan kunnen ze dus wel bijhouden wie welke punten rijd. Ze houden dan alles van elk paard en van elke ruiter die op een wran wedstrijd start bij.
Meer info kan je vinden op www.westernsport.nl
de site van de federatie die alles op poten zet met die startnummers en registratie