Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
per wedstrijd c.q. wedstrijd verdeelt over meerdere dagen.
Jannie schreef:Hmm zo heb ik het niet bekeken. Dat is weer een ander perspectief. Niet de leerlingen de kans geven tegen de trainers te rijden, maar de trainers de kans geven punten te rijden.Zo zijn er dus minder starts in de open, en dus minder punten te verdienen voor de profs, ik denk niet dat ze daar blij mee zijn!
Jannie schreef:Zo zijn er dus minder starts in de open, en dus minder punten te verdienen voor de profs, ik denk niet dat ze daar blij mee zijn!
PeppySan schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar 1 prof is die hier werkelijk een probleem mee heeft...Dit is een enorm voordeel tov een profruiter die alleen de open onderdelen mag rijden en dus voor het eerst de arena ziet.
Sugarmiss"]
Wat is dan een volgende stap; het betalen van inschrijfgeld door een prof aan een ama zodat de prof meer punten kan verdienen
[/quote]
[quote="Desiree01"]
Dat betalen gebeurt soms al hoor, ook aan een novice ruiter om mee te doen in de open zodat ze voor de punten kunnen gaan rijden, die pro's dan he.
[/quote]
[quote="Sugarmiss"]
Kwalijke zaak, vind je niet !!
[/quote]
[quote="Frayba"]
Zonder amateurs immers geen profs! Dus als die amateurs wat extra mogelijkheden hebben om hun hobby uit te oefenen (2x starten bijv), varen de profs daar uiteindelijk ook wel bij. Kortom, iedereen happy!
[/quote]
[quote="Jos schreef:maar waarom zouden we dan wat gaan veranderen
denk ik niet dat het de 2e keer ineens een 180 graden verbetering zal zijn.... Frayba schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar 1 prof is die hier werkelijk een probleem mee heeft...
Mijn mening als prof: laat maar lekker meerijden in de open, die amateurs, dan is er tenminste nog enige deelname. En dat ze de bak en de hindernissen al een keertje hebben mogen bekijken? Who cares?? (ik niet iig).
Vergeet niet dat het in de sport juist gáát om de amateurs (waaronder ook de beginners natuurlijk). Zonder amateurs immers geen profs! Dus als die amateurs wat extra mogelijkheden hebben om hun hobby uit te oefenen (2x starten bijv), varen de profs daar uiteindelijk ook wel bij. Kortom, iedereen happy!
groeten,
Chris.
Don't fix what ain't broken...