Hoi Wij zijn bezig om een vakantie te plannen naar Canada ( rond Québec) en nu vroeg ik me af of hier iemand misschien weet of ik daar ook western kleding enzo kan kopen ( ik ben niet zo goed met google vandaar) alvast bedankt
Ik vind het tegenvallen in Canada met dat westernshoppen. In het westen (Rockies) zitten wel veel winkels, vooral rond Calgary, maar in het oosten toch een stuk minder. In Ontario zitten wel een paar grote!
Steaming
Geplaatst: 23-11-04 23:07
Quebec is niet echt cowboy gebied En ja in Alberta zijn heel veel tackstores, de keten Lammles heeft alleen in Calgary al 11 winkels. In de meeste winkels daar vind je heel veel voor de echte cowboys, voor de roping en ook wel voor de reining. Voor pleasure hunter en halter is er weinig en in de meeste winkels helemaal niets te krijgen, daarvoor gingen de meesten naar de States.
Whoa
Geplaatst: 26-11-04 19:57
ff off topic... maar is jouw paard (vigel1) toevallig billy bij de greup stables?? die liep volgens mij bij mij in de les mee maar had problemen met soepelheid toch ofzo?? Echt heeeel leuk paardje om te zien!!!