[WN] start nummers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

start nummers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 17:29

Weet iemand hoe dat straks gaat met start nummer?
Je krijgt als combinatie een startnummer heb ik begrepen.
Maar hoe gaat dat bij de open ruiters?
Als vaste combinatie krijg je natturlijk je eigen nummer.
Maar als je nu voor een keer op een ander paard start.
Moet je dan bij die combinatie eerst een nieuw nummer aanvragen , of krijg je net zoiets als bij een autoverkoper een soort nummer dat je op verschillende paarden mag gebruiken?

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:23

Zo als het mij toen is uitgelegd moet je een nummer hebben voor elke combinatie paard ruiter, shower. dus ook als je even een veulentje voorbrengt.

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:33

Ik begeep dat iedre ruiter en ieder paard een eigen nummer krijgt.
Maar ik weet het niet zeker, volgens mijn las ik het in de hoefslag....

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:37

In het topic: antwoord van de WRAN (leasecontract of niet) staat het volgende in het antwoord van de WRAN:
Citaat:
"Het klopt dat we vanaf 1 januari startnummers uit gaan geven via de Federatie. Iedere combinatie (ruiter/paard) krijgt een eigen startnummer. Dus in jouw geval krijg je dus twee sets startnummers. De kosten van deze startnummers zijn nog niet bekend."

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:11

Ik dacht ook gewoon per combinatie 1 startnummer...

Dus als jij op 6 verschillende paarden meedoet, krijg je 6 startnummers,
en dan maar hopen dat je er geen kwijtraakt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 08:27

Ik denk dat we daar wel heel snel antwoord op gaan krijgen van betreffende organisaties; het is immers zo 1 januari.

Ik kan me voorstellen dat ze op het secretariaat van de wedstrijden gewoon nieuw uit te geven startnummers hebben liggen, en dat je bij aanmelding/betaling meteen je nieuwe startnummer meekrijgt.
Dus als je met een nieuw paard inschrijft, dat je dan bij aanmelding meteen (weer) een startnummer meekrijgt ofzo Verward
Mag je verzoeknummers indienen ivm geluksgetallen? Haha! *LOL*

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 08:35

Sonja schreef:
Mag je verzoeknummers indienen ivm geluksgetallen? Haha! *LOL*
Je zal toch maar de gelukkige zijn die aan nr. 13 vastgebakken zit Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 08:37

Nou, geef mij maar 13 hoor !! In elk geval een oneven nummer! Ik heb niks met even nummers...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 09:23

even ter vergelijk: bij de niet westernsporten krijg je een combinatie-nummer per ruiter/paard-combinatie. Dus als twee ruiters starten op het zelfde paard krijg je twee startnummers. Sommige ruiters (die met heel veel paarden starten) kunnen een soort algemene startkaart krijgen volgens mij, dan kun je heel snel een paard bijschrijven. Weet niet of dat bij de Wran ook gaan gelden.

Voor manegeruiters (die niet altijd op hetzelfde paard starten) heeft de KNHS een persoonsgebonden startkaart uitgevonden.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:09

Maar profs die enorm veel paarden van een ander starten hebben dan straks een bijbehorend enorme stapel startnummers liggen .... of is daar ook een speciale regeling voor?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:12

Bij de dressuur dus wel... hoe dat bij de Wran geregeld gaat worden weet ik niet.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:15

Even gezocht... Bij de KNHS werkt het zo:

UNIVERSELE STARTKAARTEN

Artikel 16
1. In aanmerking voor een Universele Startkaart komen diegenen, die per kalenderjaar meerdere paarden uitbrengen in wedstrijden.

2. Het (Dagelijks) Bestuur van de basiswedstrijdsportorganisatie waarbij men is aangesloten, kan zonder opgave van redenen het verstrekken van een Universele Startkaart weigeren.

3. De Universele Startkaart kan worden aangevraagd bij het (Dagelijks) Bestuur van de basiswedstrijdsportorganisatie waarbij men is aangesloten.

4. De kosten van de Universele Startkaart - die jaarlijks worden vastgesteld - dienen na ontvangst van een nota te worden betaald op één der rekeningen van de basiswedstrijdsportorganisatie waarbij men is aangesloten.

5. Bij honorering van de aanvraag, ontvangt de aanvrager een Universele Startkaart, die geldig is tot en met het einde van het wedstrijdjaar van uitgifte. De basiswedstrijdsportorganisaties zullen bij honorering van de aanvraag aanvullende uitvoeringsbepalingen verstrekken.

6. Voor het deelnemen aan wedstrijden, dient de houd(st)er van een Universele Startkaart eveneens registratiedocumenten annex startcoupons Universele Regeling aan te vragen, waarvoor het normale tarief geldt.

7. Bij inschrijvingen voor wedstrijden dient in het geval van gebruikmaking van een universele startcoupon, deze conform het gestelde in artikel 15 te worden ingevuld, echter met dien verstande dat hierbij ook het volledige signalement van het betreffende paard vermeld dient te worden.

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:51

voor al die PROFS die nu al BERGEN PAARDEN starten.
hebben ze ook steeds een ander nummer dus ook al bergen startnummers