[WN] foto's genomen van de DAWRA wedstrijd 6nov?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wetsernfriek

foto's genomen van de DAWRA wedstrijd 6nov?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 13:16

zijn er foto's genomen van de wedstrijd en waar kan ik ze terug vinden?
ik ben niet kunnen komen wegens geen vervoer maar wil wel de sfeer wat opsnuiven via de foto's en voor de rest hoe is het gegaan met de deelnemers heb hard aan jullie gedacht en hopelijk heeft het wat geholpen. Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! *LOL*

GO AND RIDE THE GREATEST PRIDE, BUT DON'T JUST RIDE BUT SLIDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Cool

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 13:29

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:40

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 11:53

ok ik heb gekeken mooie foto's hoor ik weet niet of krista men voorstel heeft verteld ivm met romal reins?? anders zal ik het bij deze duidelijk maken. ik heb gehoord dat krista en nog andere mensen op zoek zijn naar mooie degelijke romals met of zonder zilver in het gevlochten leder. ik had anders een voorstel om via de dawra zo gezegd als firma samen in groep romals te bestellen via de firma die ik later vertel want anders maak ik reclame. normaal gezien als men in grote aantalen koopt zal men korting krijgen.
denk er eens over na met de dawra en laat iets weten aan krista of anders aan mij groeten Haha!