[WN] Foto's Wedstrijd in Beverwijk.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ginger15

Foto's Wedstrijd in Beverwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 17:44

Hallo!

Was 18 Juli een oefenwedstrijd in Beverwijk. Ik heb daar aan meegedaan met mijn paardje en het ging hartstikke goed. Nu heb ik een ongeluk met haar gehad waardoor ik waarschijnlijk nooit meer op haar kan rijden. Het was mijn 1e en dus misschien enigste wedstrijd. Nu was mijn vader het fototoestel vergeten dus ik heb er helaas geen foto's van. Nou is mijn vraag: Hebben jullie een meisje met blond haar op een red roan per ongeluk ergens op en foto staan? Maakt niet uit als hij niet zo duidelijk is hoor of als het er maar half opstaat Tong uitsteken ik ben er heel blij mee als ik toch 1 of meer foto's van die wedstrijd heb Haha!

Groetjes Danielle

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:19

Ik zal eens op stal voor je informeren.
Je hoort nog.

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:27

Wat vreselijk voor je, zeg! Heel erg naar... Wat is er precies gebeurd? Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe!

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 18:43

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:10

jeetje wat een verhaal...

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:20

Jeemig wat een nachtmerrie...lees het ook nu pas.....heel veel sterkte

En ik hoop idd dat iemand foto`s voor je heeft...

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:24

Ginger15 schreef:
Hallo!

Was 18 Juli een oefenwedstrijd in Beverwijk. Ik heb daar aan meegedaan met mijn paardje en het ging hartstikke goed. Nu heb ik een ongeluk met haar gehad waardoor ik waarschijnlijk nooit meer op haar kan rijden. Het was mijn 1e en dus misschien enigste wedstrijd. Nu was mijn vader het fototoestel vergeten dus ik heb er helaas geen foto's van. Nou is mijn vraag: Hebben jullie een meisje met blond haar op een red roan per ongeluk ergens op en foto staan? Maakt niet uit als hij niet zo duidelijk is hoor of als het er maar half opstaat Tong uitsteken ik ben er heel blij mee als ik toch 1 of meer foto's van die wedstrijd heb Haha!

Groetjes Danielle

Hallo Danielle,

als je de digitale versie van je paard kan bemachtigen en hij is een beetje wazig/onscherp, dan wil ik die wel bewerken tot een acceptabel geheel.
Groetjes Jos Cheese!

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:59

Josfoto schreef:
Hallo Danielle,

als je de digitale versie van je paard kan bemachtigen en hij is een beetje wazig/onscherp, dan wil ik die wel bewerken tot een acceptabel geheel.
Groetjes Jos Cheese!

Ow dat zou helemaal super zijn Haha! Haha!
Ik hoop dat iemand een foto van ons heeft Lachen
Heel erg bedankt!! OK dan!
Groetjes Danielle

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:24

Wat naar allemaal, ik hoop dat iemand nog foto's voor je heb ?!

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 10:14

@Danielle:

Er is die hele dag gefilmd, dit staat op DVD.
Waarschijnlijk sta je er dus wel op.
Er wordt van de week een copietje voor je gemaakt en dan komt het jouw kant op

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:40

Ik heb ook meegedaan en heb een boel fotoos. Ik ga ze thuis bekijken en dan hoor je dat van me.
Groetjes en veel sterkte met je paardje!
Irene

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 15:20

Sadie schreef:
@Danielle:

Er is die hele dag gefilmd, dit staat op DVD.
Waarschijnlijk sta je er dus wel op.
Er wordt van de week een copietje voor je gemaakt en dan komt het jouw kant op

Haha! OK dan! Haha!
Helemaal super!!! Echt leuk!! Ben wel benieuwd hoor! Pling
En iedereen bedankt voor de reacties
En Irene K. Ik hoop dat ik er ergens opsta. Ik deed mee met de beginners pleasure en horsemanship. Cool
Groetjes Danielle

twistfanc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:43

nee, hellaas daantje maar jullie zijn wel mooi voor een foto samen Tong uitsteken maar als ik je weer is op wedstrijd ziet maak ik wel een foto van je Cheese! maar dat is dan denk op je beerding stock dan he echt poedersuiker voor ginner he Lachen ik spreek je he
dikke xxxx darryl

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 14:07

Jeetje dat wist ik ook helemaal niet.
Wat een vreselijk verhaal Huilen
Hoe staat het er nu voor dan?
In ieder geval heel veel sterkte Ach gut

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 14:32

Hee Danielle
Ik heb even mijn fotoos bekeken en volgens mij heb ik er een aantal waar jij op staat.
Ik deed ook mee met beginners pleasure (werd 1e!!!!! even opscheppen!!!) en als het goed is stond jij rechts naast mij bij de prijsuitreiking. Ik was degene met dat donkere arabiertje. Ik had een blauw shirtje aan met glitters. Als het goed is had jij een witte hoed, rose met wit gestreept shirt, blonde staart en een vosachtig-red roan paardje? Als dat het enige paardje was dat je die dag gestart hebt, dan ben jij dat !!!!!!!!!!!! Geef even een berichtje dat jij dat was en dan ga ik eens even kijken wat ik kan regelen. Mijn vriendin heeft de cd met de fotoos. Zij heeft het op het moment erg druk, maar zodra ik de cd heb, stuur ik je een berichtje, kan ik eventueel de fotoos naar je mailen.
Groetjes, Irene

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 15:40

Irene K. schreef:
Hee Danielle
Ik heb even mijn fotoos bekeken en volgens mij heb ik er een aantal waar jij op staat.
Ik deed ook mee met beginners pleasure (werd 1e!!!!! even opscheppen!!!) en als het goed is stond jij rechts naast mij bij de prijsuitreiking. Ik was degene met dat donkere arabiertje. Ik had een blauw shirtje aan met glitters. Als het goed is had jij een witte hoed, rose met wit gestreept shirt, blonde staart en een vosachtig-red roan paardje? Als dat het enige paardje was dat je die dag gestart hebt, dan ben jij dat !!!!!!!!!!!! Geef even een berichtje dat jij dat was en dan ga ik eens even kijken wat ik kan regelen. Mijn vriendin heeft de cd met de fotoos. Zij heeft het op het moment erg druk, maar zodra ik de cd heb, stuur ik je een berichtje, kan ik eventueel de fotoos naar je mailen.
Groetjes, Irene

Heej!
Ja dat was ik! *LOL* Ja ik weet nog dat je eerste werd dan stond ik inderdaad naast jou met de prijsuitreiking Knipoog Echt leuk dat je foto's van me heb als ik je bericht heb gekregen stuur ik wel mijn e-mail adres! Haha!
Groetjes Danielle

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 15:44

bugsy schreef:
Jeetje dat wist ik ook helemaal niet.
Wat een vreselijk verhaal Huilen
Hoe staat het er nu voor dan?
In ieder geval heel veel sterkte Ach gut

Nou ze staat nu 4 maanden op rust. Door een verkeerde beweging is er een botkapseltrauma ontstaan (moeilijk woord haha Tong uitsteken ) en nu is er in haar spronggewricht artrose ontstaan. Ze heeft nu heel veel homeopatische medicijen tegen atrose en botwoekeringen en nu is het hopen dat het bot stopt met woekeren. Als heb zo blijft en niet tussen de schijven is gaan zitten kan ze misschien nog heel licht werk doen. Als het erger is geworden en ze heeft er pijn aan ( wat denk ik niet zo is, want ze staat er op in ruststand Tong uitsteken ) dan is het afgelopen. 17 januari ga ik terug en dan maar kijken wat de dokter zegt. Scheve mond

Groetjes Danielle

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:30

Ik zal voor jullie duimen

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:41

Hai Danielle,
Ik heb ze, hoor, die fotoos! Ik heb eindelijk het cd-tje waar ze op staan. Er zijn 9 fotoos waar jij en/of je paardje te zien zijn. Wil je me je email adres geven, dan stuur ik je ze door.
Ik hoop dat je er blij mee bent!
Ik heb je ook ge-pb-d.
Groetjes, Irene

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 09:33

kan je de foto's niet op het forum zetten kunnen we mee genieten van al dat moois en een leuke blik naar je paardje werpen als hij op rust gaat Knipoog vind het erg voor je hopelijk komt het beter

ps donker arabje foto foto ik rij niet liever dan arabs , heb er zelf een hey Haha!

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 16:17

Wetsernfriek schreef:
kan je de foto's niet op het forum zetten kunnen we mee genieten van al dat moois en een leuke blik naar je paardje werpen als hij op rust gaat Knipoog vind het erg voor je hopelijk komt het beter

ps donker arabje foto foto ik rij niet liever dan arabs , heb er zelf een hey Haha!

Heej!
Ja als ik de foto's heb zal ik ze wel even op bokt zette Haha!
En Irene k Ik heb je terug ge-pbt! OK dan!
Groetjes danielle

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 18:53

ik kan haast niet wachten zit met vol ongeduld te kijken. Ik vind het altijd enorm fijn om te kijken naar foto's van wedstrijden. zo leer je leuke combinaties, leuke weetjes,... dus laat ze maar snel zien en gaat het al overigens beter met je paardje?

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 23:01

Wetsernfriek schreef:
ik kan haast niet wachten zit met vol ongeduld te kijken. Ik vind het altijd enorm fijn om te kijken naar foto's van wedstrijden. zo leer je leuke combinaties, leuke weetjes,... dus laat ze maar snel zien en gaat het al overigens beter met je paardje?

Het verzenden gaat nog niet helemaal lekker Haha! Tong uitsteken maar ik probeer ze er zo snel mogelijk op te zetten. Het gaat niet echt beter met mijn paardje we weten het eigenlijk pas 17 januari maar ik heb niet echt een goed gevoel..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:21

ga je de foto's hier ook even neerzetten Haha!
is wel leuk!! Haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:51

Ik hoop voor je dat het beter gaat worden met je paardje!

Ik heb je verhaal nog niet gelezen op the ranch, maar nadat ik heb
gedouched zal ik dat zeker doen!

Ben ook erg benieuwd naar de foto's..
Als ze op bokt staan, is misschien een link in dit topic erg handig?