Ik heb er een topic van gemaakt.
Stel je bent voorzitter en je hebt van het bestuur de bevoegdheid gekregen om alles wat je wilt te veranderen. Wat zou je dan doen?
Let op: alleen klagen mag niet, het gaat om een daadwerkelijk voorstel tot verandering. Voorstellen tot verandering van regels, wedstrijden, wedstrijdlokaties, noem maar op.
Zie het als een heel grote brainstorm. En voor de niet-Wran-leden als mogelijkheid om toch hun ideeen in te brengen.
Blaze schreef:Het is gezien de weinige reacties blijkbaar toch moeilijk om een volledige profiel schets te maken (of het is niet interessant genoeg)
Misschien is het makkelijker om op een later tijdstip door mensen ,die al bezig zijn te brainstormen hoe het verder moet cq kan , een profiel schets te maken met ook al een stukje inhoudelijke invulling.
Maar zonder hulp gaat dat erg moeilijk lijkt mij.
Als alle western ruiters op Bokt (leden en geen leden,wedstijd ruiters en ooit eens wedstrijd ruiters,beginners gevorderden en profs) nu eens de aandachtspunten vermelden waarvan zij vinden dat de wran te kort in is geschoten of knelpunten die door regelgeving niet aangepakt kunnen worden.
Ik begrijp dat al deze punten allemaal al eens aan de orde zijn geweest op Bokt
maar ik denk dat als we dat hier enigsinds overzichtelijk kunnen herhalen er uiteindelijk een nog duidelijker beeld kan worden gevormd van wat er leeft en waar de knel punten zitten.
Op deze manier kan de nieuwe kandidaat voor het voorzittersschap zich al een beeld scheppen van wat hem te wachten staat
) 

(voordeel is dan wel weer dat je de nodige mensen weer eens ziet en spreekt...)
! Je wil dus juist zoals bij Dressuur je dingetje doen en weer weg? Tja, dat wordt lastiger in de Western Sport. Veel mensen starten ook meerdere onderdelen en trekken er dus inderdaad echt een dag voor uit,l euk juist! Vind ik tenminste!
Korte broek in de zomer? Ik vind een hoop goed, maar dat gaat me te ver. Het blijft een wedstrijd en ik vind dat je er netjes uit moet zien. Zelf een pattern uitstippelen gaat me ook te ver. De jury maakt een pattern (of keurt hem goed) en alle ruiters rijden dan pattern. Is eerlijk genoeg toch?