Wat willen we zien in een nieuwe voorzitter

PS
Ik bedoel dit serieus,ook ik heb het beste voor met het western rijdend nederland.Dus svp ff goed nadenken voor je gaat schrijven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kornelius"]Hoe bedoel je die?
[quote="Sugarmiss schreef:Ruimdenkendheid op WRAN-regelgebied
, maar in het kort:Kornelius"]
BTW heb ik iets gemist? Is er een vacature ofzo?
[/quote]
[quote="JanT"]
Voorzitter van de FNW is Bert Wiekema.
De federatie heeft 2 "werkmaatschappijen" de stichting WHW die het blad uitgeeft en de Stichting Western Rijden Nederland, de SRWN.
Vanaf 1 januari 2005 is ondergetekende Voorzitter van de SRWN.
[/quote]
[quote="JanT schreef:Even een opfrissertje, ik heb via de WHW al enige maanden gelden laten weten dat wat mij betreft 5 jaar genoeg is en ik mijn plaats graag afsta aan iemand anders als er in maart 2005 weer een algemene ledenvergadering wordt gehouden.
Van diverse kanten is toen het verzoek gekomen om nog een jaar te blijven en dus de termijn vol te maken om een opvolger de kans te geven zich eerst te orienteren en in de uitgebreide materie thuis te raken alvorens hij/zij zich voor minimaal 3 jaar bind.
M.a.w. het bestuur heeft een opvolger op het oog en zal die eventueel tzt voordragen aan de ledenvergadering. De ledenvergadering zal uiteindelijk de beslissing nemen wie de nieuwe voorzitter wordt, ieder lid van de WRAN kan zich kandidaat stellen. Maar.......................zoveel liefhebbers zijn er niet.
Het maken van een profielschets hier op Bokt kan misschien de gemoederen aardig bezighouden en dus een aardig topic zijn, maar stel dat er een goed profiel uitkomt, ga er dan eens de persoon bij zoeken die en wil en aan het gevraagde profiel voldoet!!
)
.
Anya schreef:
Kortom: als je dieper wilt ingaan op de rol/gewenste profiel van de voorzitter dan zul je eerst moeten weten wat de Wran voor de komende jaren voor strategische keuzes heeft gemaakt.