ik weet dat het programma op www.nsba.be staat en dan onder shows en dan naar beneden scrollen. Maar als je het dan hebt wil je dna het zaterdag progrmma effe laten weten
Solanos
Geplaatst: 27-10-04 21:29
Ik heb 2 vrije toegangkaartjes. Dus als iemand die wil...stuur me maar een pb
Solanos
Geplaatst: 28-10-04 10:21
De kaartjes zijn al vergeven!
sil
Geplaatst: 28-10-04 10:51
gaat er ook nog iemand starten en wie kent de lokatie? Wij gaan voor het eerste heen en heb een super hekel aan luik om met ene trailer te rijden! Heb de route al gepland en gelukkig hoeven we niet door luik!!! ben benieuwd, groeten sil
ilseb
Geplaatst: 02-11-04 12:24
Weet iemand iets meer over de lokatie? Is die te vergelijken met Hasselt of is dit totaal iets anders?
Chrissetje
Geplaatst: 02-11-04 12:33
whihi ik kom misschien ook kijken
belgje
Geplaatst: 02-11-04 13:58
de lokatie is helemaal anders dan hasselt hasselt zijn gewoon hallen waar ze zand in doen om er een piste van te maken enz . in luik is het een manege met 3 binnen pisten en er staan 3tenten met stallen is dus er zijn zeker voldoende starts. ik ga zelf ook starten daar moet alle dagne rijden . bij deze wens ik iedereen veel sukses daar .
ilseb
Geplaatst: 02-11-04 14:43
Aha, dus er zijn verschillende rijbakken waar tegelijkertijd wordt gereden. Heel goed. Zijn er tribunes bij en kraampjes?
Trinity
Geplaatst: 03-11-04 13:48
kan iemand mij het programma van zaterdag avond vertellen want ik krijg dat op de nsba site niet geopend.
Groetjes
InekeP
Geplaatst: 03-11-04 22:36
Voor zover ik het weet is er zaterdag avond reining voor het Belgies kampioenschap. Helaas weet ik ook nog niet meer. En dat er morgen alle klasse reining worden verreden.
ilseb
Geplaatst: 04-11-04 11:49
ZATERDAG 64 AQHA HALTER WEANLING STALLIONS 65 AQHA HALTER YEARLING STALLIONS 66 AQHA HALTER TWO YEAR OLD STALLIONS 67 AQHA HALTER THREE YEAR OLD STALLIONS 68 AQHA HALTER AGED STALLIONS 69 AQHA HALTER YEARLING GELDINGS 70 AQHA HALTER TWO YEAR OLD GELDINGS 71 AQHA HALTER THREE YEAR OLD GELDINGS 72 AQHA HALTER AGED GELDINGS 73 AQHA HALTER WEANLING MARES 74 AQHA HALTER YEARLING MARES 75 AQHA HALTER TWO YEAR OLD MARES 76 AQHA HALTER THREE YEAR OLD MARES 77 AQHA HALTER AGED MARES 78 AQHA SHOWMANSHIP AT HALTER YOUTH 79 AQHA SHOWMANSHIP AT HALTER AMATEUR 80 AQHA REINING OPEN JUNIOR 81 NSBA-BE HUNTER UNDER SADDLE OPEN 82 NSBA-BE HUNTER UNDER SADDLE BEGINNERS 83 NSBA-BE HUNTER UNDER SADDLE NON-PRO 84 NSBA-BE HUNTER UNDER SADDLE YOUTH 85 AQHA REINING YOUTH 86 AQHA HUNTER UNDER SADDLE OPEN SENIOR 87 AQHA HUNTER UNDER SADDLE AMATEUR 88 AQHA HUNTER UNDER SADDLE YOUTH 89 AQHA HUNTER UNDER SADDLE OPEN JUNIOR 90 NSBA-BE WALK & TROT >14 91 NSBA-BE LEADLINE 5-9 92 NSBA-BE WALK & TROT <13 93 AQHA REINING 94 AQHA WESTERN PLEASURE 95 BQHA WESTERN PLEASURE OPEN MATURITY 96 NSBA-BE HORSEMANSHIP BEGINNERS 97 NSBA-BE HORSEMANSHIP NON-PRO 98 NSBA-BE HORSEMANSHIP YOUTH 99 AQHA REINING OPEN SENIOR 100 BQHA REINING OPEN MATURITY
101 NSBA WESTERN PLEASURE OPEN MORRISON BRONZE 2.000. 102 NRHA REINING OPEN LAWSON 2.000.
ZONDAG 103 AQHA TRAIL OPEN ALL AGES 104 AQHA TRAIL AMATEUR 105 AQHA TRAIL YOUTH 106 AQHA HORSEMANSHIP AMATEUR 107 AQHA HORSEMANSHIP YOUTH 108 AQHA WESTERN PLEASURE OPEN SENIOR 109 NSBA-BE WESTERN PLEASURE YOUTH 110 NRHA-BE REINING BEGINNERS 111 NSBA-BE WESTERN PLEASURE BEGINNERS 112 NSBA WESTERN PLEASURE YOUTH 113 NRHA-BE REINING BEGINNERS YOUTH 114 AQHA WESTERN PLEASURE OPEN JUNIOR 115 AQHA WESTERN PLEASURE AMATEUR 116 NRHA-BE REINING NATIONAL NON PRO 117 NRHA-BE REINING NATIONAL YOUTH 118 NSBA HUNTER UNDER SADDLE YOUTH 119 NSBA HUNTER UNDER SADDLE NON-PRO 500. 120 NSBA HUNTER UNDER SADDLE OPEN 500.
JEETJE veel te doen zeg!!! veel rubrieken de zaterdag
westernworld
Geplaatst: 07-11-04 12:49
zijn hier belgen of nederlanders,die hier al uitslagen van weten???
Freckles
Geplaatst: 07-11-04 17:18
westernworld schreef:
zijn hier belgen of nederlanders,die hier al uitslagen van weten???
Weet alleen Willem Schollaardt met Mito Brio Star 4 x 1e en Futurity Champion Halter two year old Geldings Roelie Muller met Brio Doug Bars 3 EN 4 Western Pleasure en Futurity Champion three year old Western Plaesure Roelie Muller met Tadical Impulse 1x1 2 x2 1x3 Hunter under Saddle Futurity Champion Hunter under Saddle
sil
Geplaatst: 07-11-04 18:25
wij zijn ook weer terug uit belgie.... wat een ....eind rijden!!! donderdag middag weg gegaan en rond 7 uur s'avonds aangekomen na een zeer spannend stuk autoweg in luik en vele smalle straatjes. We hebben er ruim 5 en half uur over gereden en het laatste half uur besloot sannie even de trailer te verbouwen omdta hij het zat was ( of omdat we van links naar rechts moesten omhoog en weer naar beneden????), iets wat hij nog nooit gedaan heeft!! Ahfijn, complete chaos bij het aankomen want je moest maar ergens een parkeerplekje/campeerplekje vinden langs de weg???!!! sannie uit geladen want die was kletsnat en op zoek naar z'n box. Die box was gejat door wie dan ook en pas een uur later had de organisatie een box voor ons!!! sannie kreeg toen ook wel een wereldplekje, dus eindelijk z'n verdiende eten en wat droge dekens. De caravan zo goed als kon ergens langs de weg gepropt en onderhandelen over stroom snoeren want er was wel geteld 1 agregaat!! en ja hoor om 21.00 kon de kachel aan en konden we wat eten. De wedstrijd was al gedaan en het secretariaat was al dicht, dus nog maar even rijden met sannie om zijn benen te streken. Vrijdag ochtend om 6 uur voeren want de show zou om 8 uur beginnen!!! om 6.45 buiten in kou wachten tot het secretariaat open ging ( zou om 7 uur zijn) en dat werd 7.45!!! koud alle dingen geregeld en om 9 uur begon de open trail. Ik zelf had geen zin om deze show te starten dus wiebe had sannie voor hem zelf en ging dus de open trail in, Sannie was het nog steeds niet eens met zijn reis denk ik want hij had zo zijn eigen idee bij het trail parcours en wiebe ging out of pattern!!! jammer want later bleek de score erg netjes te zijn maar ja dat heb je soms. Daarna direct de am. trail en ja hoor ... wiebe en sannie hadden weer communicatie!!! het was een dubbel judge en de uitslag was 1 keer 5de en 1 keer 2de, dus weer wat binnen voor de rom. Beide trails werden gewonnen door jos rietjens!!! wiebe moest ook nog horsemanship maar dat was pas een paar onderdelen later dus sannie weer op stal en even wat rond kijken. De hms was rond uit slecht, maar dan ook voor zo'n beetje iedereen!!! niet geplaatst en zo zat wiebe's belgische avontuur er weer op. We hadden vante voren al besloten om zondag niet te starten en zijn zaterdag middag weer naar huis gegaan ( een rit van 6 uur want er was even een wegomleiding in linmburg waarbij we zeker een uur hebben omgereden!!) Als het onze eerste belgische show was geweest dan hadden we het vast niet overleeft????!!!! maar we zijn intussen wel wat gewent gelukkig. De organisatie was verder wel goed en de onderdelen gingen lekker vlot! ben blij dat het de laatste grote show was en kijk uit naar volgend jaar ( dna is codie 3 jaar)!! groeten sil ,wiebe en de rest.
belgje
Geplaatst: 07-11-04 21:06
ik ben ook weer net trug van de show voor mij is het allemaal supper gegaan
voor de eerste keer deden we ook de showmanchip mee
show 1en 2 1ste en 2de in de showmanschip youth 2x 1ste in de hunter youth 2x 1ste in de pleasure youth mijn paardje met men trainer 2x1ste in de hunter junior
show 3en 4 2x1ste in de showmanchip 2x1ste in de pleasure youth 2x1ste in de hunter youth en men trainster 2de en 3de in de hunter open junior
nsba usa 1ste in de youth hunter en 2de in de no pro nsba belgium 1ste in de hunter nsba morison pleasure 6de
en dus had ik 4buckels die van de hunter youth en junior , showmanchip en pleasure youth en men titel over heel het jaar in de hunter nsba youth
Tenfold
Geplaatst: 08-11-04 09:46
Weet iemand de reining uitslagen (of zijn die ergens op internet te vinden)?
Roelie
Geplaatst: 09-11-04 08:49
Freckles schreef:
Tadical Impulse Futurity Champion Hunter under Saddle
Ze was 2e in de futurity hunter
Wetsernfriek
Geplaatst: 13-11-04 11:32
weet iemand waar men de foto's kan terug vinden heb al verschillende sites bekeken maar geen foto's te vinden van luik en heb vernomen dat de organisatie echt een ramp was. en lange wachtijden enzo dus het is nog geen vervanger van hasselt geworden.