Wie is er lid van het NRPS? In het laatst verschenen blad staat een artikel over de DAWRA wedstrijd 6 november a.s. Helaas ik ben geen lid van het NRPS....wie heeft het en wil het artikel even plaatsen? Ben zeer benieuwd....
Alvast bedankt. nancy
Anoniem
Geplaatst: 18-10-04 07:45
Ik heb het niet maar ik hoorde gisteren op stal al wel van een NRPS-eigenaresse dat het er in had gestaan en dat er enthousiast op gereageerd was door mensen. Het heeft dus zeker wel opgevallen.
Overigens waren de reacties op de westerndemonstraties afgelopen woensdag bij Stal Zwartjens in Raalte van het NRPS ook heel positief. Was erg leuk!
Glimworm
Geplaatst: 18-10-04 08:06
Komt die:
Bron: NRPS Nieuws, Jaargang 2004 - Nr. 10 - oktober --------------------------------------------------------------
Western Riding wedstrijd open voor NRPS'ers
Beste NRPS'ers,
Enige tijd geleden werd ik benaderd door iemand van de Dutch Arabian Western Riding Association (DAWRA) met de vraag of ik interesse had om met mijn stand van UHG-shop.nl aanwezig te zijn op een DAWRA wedstrijd. Zelf dacht ik altijd dat de DAWRA wedstrijden alleen voor volbloed Arabieren bedoeld waren, maar nu kreeg ik dus te horen dat ook paarden, die minimaal 50% Arabisch volbloed voeren, mee mogen doen! Ook mag je dan mee doen als je niet lid bent van de DAWRA. Waarschijnlijk is dit voor veel NRPS-leden net zo onbekend als dat het voor mij was, vandaar deze brief... De eerstvolgende DAWRA wedstrijd vindt plaats op 6 november a.s. Er staan verschillende rubrieken op het programma, o.a. Showmanship at Halter, Trail, Western Horsemanship, Fool'em Shool'em (o.v.b.), Pleasure, Reining en Freestyle Reining (bij minimaal 3 deelnemers). Naast de speciale volbloed Arabieren rubrieken zijn er ook mix-rubrieken. Deze mixklasse is toegankelijk voor paarden met minimaal 50% aantoonbaar Arabisch bloed. Naast de rozetten zijn ook veel extra prijzen te verdienen en hierbij wordt aan elke combinatie gedacht! Shoppen tijdens deze wedstrijd is ook mogelijk, Westernspul.nl en Ultimate Horse Grooming Shop zullen hun uitgebreide assortiment uitstallen. Toegang en parkeren is gratis. De westrijd begint rond 09,30 uur en wordt gehouden op het terrein van Stal Groenendaal te Bunschoten. Voor meer informatie kijk op www.dawra.nl of bel 0180-513024.
Hopelijk tot ziens! Mathilde Dietzmann ----------------------------------------------------------------------------
Weet niet, hoe ik hem moet platsen.
Mathilde
Geplaatst: 18-10-04 08:55
Hier even een andwoord van de ondergetekende Ik heb even ruzie met de scanner, maar ik zal zo snel mogelijk ook hier een foto plaatsen Dus mensen: Zeg het voort, zeg het voort!!!! Ook als je niet deelneemt is het natuurlijk vreselijk leuk om te komen.
Liesbeth
Geplaatst: 18-10-04 09:55
JAAAAA, allemaal starten hoor! En voor mensen met een 50% of meer, welkom, welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd (en voor ons weer meer onbekende gezichten, leuk) De DAWRA wedstrijden zijn altijd erg relaxed en gezellig! Dus gewoon doen hoor. Groetjes, Liesbeth P.S. ben ook de webmaster voor de DAWRA er komt zeer binnenkort meer info over deze wedstrijd op de site.http://www.dawra.nl
CounTree
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-04 12:09
Bedankt Glimworm!!
En Liesbeth ben het helemaal met je eens!!! Ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe gezichten.....altijd leuk!
Tot dan.
fabske
Geplaatst: 18-10-04 16:34
6 november vind ik voor mij te dichtbij maar ook ik zal in de toekomst met mn nrps-ertje vast ook wel op jullie wedstrijden te vinden zijn groetjes fabske
p.s heb het ook al rondgestrooid hier in tilburg
Liesbeth
Geplaatst: 18-10-04 21:43
Oke everybody. Info over de wedstrijd staat alweer op de site, ik heb er alleen nog geen inschrijfformulier bij, met een beetje geluk staat die er binnen een paar dagen op, die kun je dan uitdraaien en opsturen. Leden krijgen zowiezo een inschrijfformulier thuisgestuurd. Heb je nu helemaal te trappelen van ongeduld dan moet je even contact opnemen via de dawra site. www.dawra.nl Groetjes, Liesbeth
Liesbeth
Geplaatst: 20-10-04 19:54
Het inschrijfformulier voor de wedstrijd van 06-11-2004 staat op de site www.dawra.nl Groetjes, Liesbeth
Liesbeth
Geplaatst: 21-10-04 20:11
Hoi allemaal, even een kleine aanvulling op de "info" die ik op de dawra site had gezet, die link werkte niet, je kunt echter nu "Flyer" aanklikken, dan komt de info wel tevoorschijn. De inschrijfformulieren zijn ook via de site te verkrijgen. Groetjes, Liesbeth