weloverwogen een paard kopen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:26

ore what did he not do Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:31

Hebben we het hier over een gevlekt paard dat bij het zien van zijn gevlekte 'tegenstander' zoiets had van "die hebben we thuis ook dus laten we daar maar heen gaan" ?

Koe

Kornelius

Berichten: 358
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: pfalzdorf (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:41

Ha leuk, de volgende! Ik schat nog een paar berichtjes dan zet iemand de naam van de betreffende persoon erbij en kunnen we allemaal zeggen dat dat toch geen manier van paardrijden is, totdat iemand anders zegt dat die persoon toch ook wel goede eigenschappen heeft etc etc etc.
Sorry ik ben nog niet zo'n eraren bokter maar vind dit wel een pietsie beetje vermoeiend worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:52

Als het inderdaad gaat om degene die ik denk Haha! dan heb ik die niks ernstigs met z'n paard zien doen ofzo hoor. Die ging er heel relaxed mee om dat z'n paard 'm daar tot 2x toe in de steek liet.
Tja, 't is een levend beest waar je mee werkt, en dan kan je wel eens je dag en/of je weekeinde niet hebben...

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:03

ja als het die is vind ik er idd ook niks ergs aan hoor Haha!
hij heeft het paard er gewoon weer langgestuurd niks ergs aan lijkt mij Lachen
of ik moet iets gemist hebben dat kan natuurlijk ook *LOL*

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:06

ach hij deed niks verkeerd!!!maar wat ik om mij heen hoorde was de ruiter lichtelijk gefrustreerd en dat weet zijn paard nu ook!
in bunschoten liet zijn paard hem ook al 2 keer zitten en moest de ringsteward hem vriendelijk verzoeken zijn paard niet zo te kriebelen
ik heb er geen verstand van hoor laten we dit wel stellen
deze ruiter heeft in het verleden wel bij ons op stal lessen verzorgt en ik vraag me af hoe ik dit ooit heb kunnen doen Verward Verward had ik dan 2jaar geleden dan zo een hoge dunk van deze man Verward Verward blijkbaar(foutje)

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:23

vera schreef:
Persoonlijk houd ik wel van een gokje als ik een paard koop en meestal pakt dat goed uit. Dus koop ik vaak een paard waar "iets" mee is wat in mijn ogen dan een oplosbaar probleem is.


Verdrietig Bloos ..........................Digger????? Wat ben je weer aardig vandaag..... Ach gut Haha! Clown . (grapje!!)

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:39

FlyingHigh schreef:
;( Bloos ..........................Digger????? Wat ben je weer aardig vandaag..... Ach gut Haha! Clown . (grapje!!)

Vaak is niet altijd Ach gut

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:42

vera schreef:
Vaak is niet altijd Ach gut

~~}> , ik haal 'm zo weer op hoor, hahahahaaaaa.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:43

FlyingHigh schreef:
~~}> , ik haal 'm zo weer op hoor, hahahahaaaaa.

Don't you dare!!!!!!! Tong uitsteken Daarvoor Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers ik teveel van dat lekkere ding Haha!

[edit SM; kleine' overdaad aan emoticons verwijderd'flauw he Haha! ]

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:46

Duvels, je hebt wel erg vaak op dat emoticooooontje gedrukt, hoeveel zijn het er??????
Psssst, wanneer weer eens wat geupdate foto's van hem???

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:48

Ik ga dat lekkere ding even een plakje hooi geven want ik moet mijn bedje opzoeken (morgen weer werken Boos! ).
Wie weet schieten we dit weekend weer een paar leuke plaatjes!
Ik baalde dat we de camera vorig weekend waren vergeten toen ik mijn eerste strandrit met hem ging maken.
Dus dat moet alleen al weer gauw worden over gedaan voor de fotos Haha! Cheese!

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 06:06

jojo schreef:
ach hij deed niks verkeerd!!!maar wat ik om mij heen hoorde was de ruiter lichtelijk gefrustreerd en dat weet zijn paard nu ook!
in bunschoten liet zijn paard hem ook al 2 keer zitten en moest de ringsteward hem vriendelijk verzoeken zijn paard niet zo te kriebelen
ik heb er geen verstand van hoor laten we dit wel stellen
deze ruiter heeft in het verleden wel bij ons op stal lessen verzorgt en ik vraag me af hoe ik dit ooit heb kunnen doen Verward Verward had ik dan 2jaar geleden dan zo een hoge dunk van deze man Verward Verward blijkbaar(foutje)
daar weet ik allemaal niks van af
heb alleen gezien wat er die dag gebeurt is en dat was nou niet echt vreselijk.
hoe het komt dat ie elke keer protesteert daar heb ik zo mijn ideen over, maar weten doe ik het niet dus oordeel ik er ook niet over

zo he vera kreeg je geen kramp aan je vinger *LOL*

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 09:48

vrolijk schreef:
zo he vera kreeg je geen kramp aan je vinger *LOL*

5x klikken en dan even kopieeren, daarna CTRL V Clown