[WN] mini-clinic van evelien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 23:09

Vandaag een erg informatieve dag gehad bij Teun en Geral. Evelien heeft van alles uitgelegd over bv. de pasvorm van zadels en de inwerking van bitten. Afgezien van de kou was het een leuke dag. Goed voor het natje en droogje gezorgd en weer een paar leuke mensen ontmoet. Mijn dank is groot. Pling

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Carys op 2001-11-11 22:10 ]</font>

teun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:48

Bedankt voor het compliment.

Hieronder een paar foto's van de mini clinic.
Na afloop nog een tijdje met Evelien de dag doorgenomen. Zij was ook erg tevreden dus misschien een vervolg............

http://picserv.mediamonks.nl/pics/EHHAOEOOHHE

Meer foto's volgen.........

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: teun op 2001-11-11 22:55 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: teun op 2001-11-13 21:48 ]</font>

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:56

Ik sluit me hier volledig bij aan!! Het was een gezellige en leerzame dag. Teun en Geral hebben zeer goed gezorgd voor de inwendige mens en Eveline heeft een duidelijke uitleg gegeven over diverse dingen, zoals de bouw van het paard, zadels, bitten, kwaliteit van het leer enzovoorts.
Het was m.u.v. de kou en de druk op mijn portemonee Verward, een topdag!!!!

Teun en Geral bedankt voor de gastvrijheid Vork, Eveline bedankt voor alle tips endergelijke Haha!.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:59

Oeps Teun.....de enige foto die ik op de door jou opgegeven link zie is er eentje van Margee, Robyn en mezelf en het is ons aan te zien dat we het zeeeeer koud hebben Verward

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 00:09

Jongens bedankt voor de gezelligheid, het was idd een leuke, leerzame dag met hele gezellige en leuke mensen.
Evelien heeft het ook erg leuk gevonden, we zijn alweer bezig om iets nieuws te bedenken, eventueel met rijden erbij, maar dan in de binnenbak bij ons iets verder op. Wordt dan wel iets duurder, maar dat horen jullie dan nog wel.
Teun gaat morgen verder aan de foto's werken, was nu te moe.

nogmaals dank voor jullie enthousiasme

doei doei
Geral
*LOL* *LOL*

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 07:53

We zijn overal voor in, maar als we onze paarden mee moeten nemen, kom ik als toeschouwer. Mijn paardje is drachtig en die zet ik niet meer op de trailer. Maar ik ben overal in geintresseerd, dus laat maar weten wat het de volgende keer is!

Groetjes Monique

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Monnik op 2001-11-12 06:53 ]</font>

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 10:34

Ook ik vond het heel erg leuk en vooral leerzaam alhoewel het als niet westernrijder af en toe lastig was alle termen te volgen.
Evelien gaf echter overal een heldere uitleg over en alle vragen werden duidelijk beantwoord.

Nu maar eens kijken of mijn paard ook vindt dat ik mijn middag nuttig besteed heb. Ik heb namelijk een prachtig nieuw bit voor hem gekocht Haha!

Teun en Geral: Bedankt voor de gastvrijheid enne.... volgende keer met de shets he Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 00:15

bedankt Irene, idd westernrijden op shets ha ha
mag jij een demonstratie geven.
Als er iemand ideeen heeft voor een volgende clinique, graag even doorgeven, kunnen we met iedereen rekening houden.

doei doei