Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Op 2001-11-08 10:54, schreef westernworld:
ik was boos,boos op het feit dat ik het weer zo zag gaan als 10 jaar geleden
ook het feit dat er weinig reactie kwamen op mijn vragen,van wat er nu precies van mij kant gedaan moest worden,om het beter te doen,en natuurlijk dat er meer structuur moet komen ,daar zijn wij met elkaar verantwoordelijk voor,dacht ik?
Citaat:Op 2001-11-08 23:03, schreef Blaze:
sonja ??????????????![]()
jij stelde vragen waar men geen antwoord op gaf?????????????![]()
kan me heel goed voorstellen dat op vragen van jou geen antwoord mogelijk is zonder in lachen uit te barsten.
Citaat:vraag ze aan je trainer,of ga je die ook weer inruilen over een paar maanden met de mededeling dat je WEER helemaal overnieuw moet beginnen,en dat je een hoop moet afleren.
Citaat:nee je bent niet uit het western hout gesneden,
Citaat:ga lekker een kar kopen
Citaat:en zet je fjord ervoor.
Citaat:Op 2001-11-09 07:52, schreef Sonja:
Tja Blaze, ik ben verstandig genoeg om vragen te stellen. Er komt hier ook iemand die zo arrogant is dat 'ie denk dat 'ie alles al weet, en zich heeeeeerlijk voor schut zet op een NK. Hahahaha, die Blaze!
Nee vriend, mij hoef je niet te proberen af te zeiken, zeker niet hier. Men weet nu dat ik serieus bezig ben met m'n draaiorgelknolletje, en dat ik er fatsoenlijker mee omga dan jij met je kwart paard.
Dus eh.... ga je tijd hier niet zitten verdoen joh, ga rijles nemen![]()
Citaat:Op 2001-11-09 23:55, schreef cl@udia:
waren de antwoorden niet wat je verwacht had sonja?
wat had je precies verwacht dan?
als er niet uitkomt wat je verwacht dan ligt het inderdaad aan jezelf,
de faciliteit is er
de ruiters zijn er
de gelegenheid is er
* Geinig dat er vooral mensen reageren die die schoen helemaal niet passen... Zegt meer over jullie zelf dan over mij denk ik hoor...
* Claudia: ik heb bijvoorbeeld aan een paar mensen gevraagd waarom ze hun handen heel laag hadden (terwijl ze met scharenbit reden) en hun binnenhand laag hielden bij het sturen.
Als antwoord krijg je dan "tja, eigenlijk moet ik die van m'n trainer ook hoog houden". Dus eh....![]()
?
opmerkingen als die van sonja zijn niet zo prettig om te horen nadat je je tijd en moeite ergens in stopt![]()
* Ik waardeer het initiatief van Rinus en de inzet van instructeurs die daar immers ook voor nop op hun vrije zaterdagavond komen om hun kennis met anderen te delen, wil dat best voor de honderdste keer hier zeggen, maar je mag het toch ook zeggen als dingen je tegenvallen? Misschien waren mijn verwachtingen idd wel te hoog gespannen; ik had verwacht veel meer te leren... Iedereen probeert hier altijd zo 'vakkundig' over te komen, dat ik misschien wel veel te veel verwacht had....