Halter vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 19:07

Francis schreef:
Niet alleen tegenwoordig, dat was al heel lang zo. Als je Amateur wilt starten, mag je geen paarden trainen, showen, niet lesgeven enz. (zelfs niet getrouwd zijn met iemand die dat doet).


Je mag bij de APHA wel getrouwd zijn met een Prof, zolang je geen paarden rijdt die de Prof tegen betaling heet getraind, tenminste, dat dacht ik Verward .

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:10

Klopt Jeddah, bij de APHA zijn er weer extra regeltjes... maar het ging hier om een Quarter en die 'maren' en 'mitsen' wist ik niet uit m'n hoofd, dus vandaar even de 'kort door de bocht versie' Haha!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:46

nou ik denk dus dat ik niet meer in de halter kan betekenen dan 4 x per jaar halter bij de bs erg jammer Verdrietig

Had graag wat meer willen gaan doen

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:30

Balen he? Ik kan me voorstellen dat je dat leuk zou vinden, maar dat zijn nu eenmaal de regels en het zou zonder zijn je Amateur status op het spel te zetten!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:57

geld bij de Quarters wel het lease overeenkomst? Net als de WRAN

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:06

Bij de Paints in elk geval niet voor het showen, ik neem aan bij de AQHA ook niet. Francis weet dat misschien wel voor je!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:09

Balen hoor, want ik hoor van veel mensen dat ze hun paard niet in de halter uit willen brengen, terwijl ik dan denk dat ze dat eigenlijk wel zouden moeten doen, gewoon omdat ik weet dat ze de concurrentie goed aan kunnen gaan. Ik zou dan zowat aan willen bieden het voor ze te doen (ik de halterleek -ja, ik heb het goed te pakken-), maar dat heeft dus geen zin. Beetje overmoedig ook misschien, maar hoe meer je oefent, hoe meer ervaring je krijgt!!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:12

Dus eigenlijk is het zo dat als ik bij de Quarters een paard van een ander uitbreng dat mag ik vijf jaar lang geen amateur meer rijden bij de quarters, twee jaar niet bij de WRAN en ook een paar jaar niet bij de Paints!....Ik dat ik het nog doe ook Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:29

jeddah schreef:
Bij de Paints in elk geval niet voor het showen, ik neem aan bij de AQHA ook niet. Francis weet dat misschien wel voor je!


De presieze AQHA rules weet ik niet, maar ik dacht niet dat het mag. In het verleden in ieder geval niet, want voor de Quarter die ik reed had ik dus wel een leascontract voor de WRAN, maar bij de AQHA mocht ik geen Amateur starten.
Overigens is het simpel op te zoeken in het on-line rulebook op de AQHA site.