Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:12

Getver, ik vind dit echt kl*te voor je Francis ! Ik hoop dat je er gauw achter komt waar ze zijn...... Sterkte.......

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:18

Ik kijk ook altijd even als ik naar Amersfoort ga, en zag ze inderdaad niet staan, ik dacht eigenlijk dat ze in de wei erachter stonden, dat was verleden week woensdag!!
volgende week moet ik weer die kant op en zal ik eens uitstappen en heel goed gaan kijken, maar ja dan had die buurman het ook wel geweten.
Veel sterkte en wij komen vaak bij paardenmensen in Nederland maar ook in België en Duitsland en als ze echt weg zijn, zal ik goed rondkijken.
Ik zal dit topic goed blijven volgen!!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:48

Heb je ook kontakt met de DPCH om er aandacht aan te besteden?
Die kunnen wellicht ook iets in de Duitse en Belgische bladen cq. websites iets laten plaatsen......

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:53

Inderdaad dat is wel een goed idee Vera. Ze kunnen namelijk meer mensen bereiken dan wij !

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 13:01

Ik zit zelf in het bestuur van de DPHC en als ik inderdaad 'in het groot' naar haar op zoek ga, zal ik ook alle kanalen open trekken die tot mijn beschikking staan.
Op dit moment wacht ik nog even op bericht van de AID/politie, omdat ik niet overhaast te werk wil gaan.

Op Marktplaats heb ik nog niets kunnen vinden, maar ik denk ook niet dat hij ze daar te koop zal zetten. Deze meneer heeft 'kennissen' genoeg die via via een paard 'weg kunnen sluizen', dus daar zal hij, mocht hij dat willen wel gebruik van maken.
Ik ga nog wel even met Cobo bellen, misschien heeft hij ze daar aangeboden, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:04

Oja, dat is waar ook...
Wat heb je toch een rottijd nu, ik hoop dat voor jouw het zonnetje snel weer een beetje gaat schijnen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:54

Nondejuu nog an toe!! Francis, wat verschrikkelijk is dit!!! Iets wat mij te binnen schoot, is deze man niet 'gewoon' op vakantie en heeft hij ze daarom elders geparkeerd?? Ik zal contact opnemen met een zeer grote paardenhandelaar uit mijn omgeving............wie weet.

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:21

te gek voor woorden, en wat vreselijk frustrerend!
ik zou gek worden , dus kan me voorstellen dat jij je ook verre van goed voelt!
ook ik hou ogen en oren open...
zat al te denken aan foto te printen en hier en daar op westernmaneges en ranches te hangen.mocht je dit iets vinden geef je maar een gil.

hoop echt dat je ze snel vindt en weer veilig thuis hebt!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:29

En...????
Is er al wat meer bekend?

Ik hoop, net als iedereen hier volgens mij, dat je Fly kan vinden.
Sterkte joh!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 11:53

Heb de AID man nog niet te pakken kunnen krijgen vandeweek, maar hij zou contact opnemen met de politie en met de DB man, dus ik hoop dat hij wat meer te weten komt. Hij zou ook een collega naar het adres van de eigenaar sturen (is buiten z'n eigen district, hij is alleen bij de zaak betrokken geraakt omdat hij via via van de zaak te horen kreeg en contact met mij zocht... misschien dat deze man dus iets fanatieker aan het werkt blijft...)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:24

Ik hoop het voor je Fancis. Ik duim!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:34

Ik zal proberen vandaag een paar weilanden in deze woonplaats te bekijken. Je hoort van me.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38775
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:54

Francis, ik volg dit topic (en de voorgaande) vanaf het begin. Ik wil je een pluim geven voor jou doorzettingsvermogen, kan me heel goed voorstellen dat het je geen moeite kost om door te zetten, het lijkt me vrezelijk om me te maken en ik zou ook door roeien en ruiten gaan. Ik hoop snel het beste voor jou en Fly.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 13:54

Ok, ik heb jullie hulp weer nodig meiden (en jongens ook)!
Ik heb eindelijk contact gehad met de DB man. Na een heel gesprek over hoe en waarom het kan dat niemand gereageerd heeft toen de paarden verdwenen waren (waar ik jullie verder niet mee zal vervelen... 't doet er toch niet meer toe) liet hij doorschemeren te weten dat de hengst waarschijnlijk verkocht is en de twee merries en veulen elders ondergebracht zijn. Hij wilde niet zeggen waar, omdat hij het eerst wilde verifiëren én omdat de huidige stal waar ze staan waarschijnlijk niet op dat soort bekendmakingen zat te wachten (i.v.m. verkeerde publiciteit??). Het zou n.l. een 'bekende handels/trainingsstal' daar in de buurt zijn. Of ze daar in pension staan of te koop staan wist hij niet.

Nu ben ik dus helemaal niet bekend qua stallen daar, dus zou ik mensen daar uit de omgeving willen vragen eens op enkele stallen te gaan kijken....
Ik heb via iemand anders begrepen dat er in Leusden een grote handelsstal zit, v.d. Poll heb ik als naam gekregen... misschien dat ze daar zijn?
Ik heb daar wel een telefoonnr. van, maar ben bang dat als ik bel met de vraag of ze een bonte merrie hebben staan en het ís zo, ik dat toch niet te horen krijg... ze zullen wel gewaarschuwd zijn door de eigenaar.
Dus als iemand in de gelegenheid is om 'toevallig' es even paardjes te gaan kijken, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ik weet dus niet of ze op die stal staan... misschien is er nog een andere grote stal in de buurt?? Als ze verkocht zijn aan een goede stal heb ik daar vrede mee, maar misschien staan ze ergens om verkocht te worden... in dat geval zou ik dat graag weten natuurlijk, want
misschien is het dan mogelijk om haar alsnog terug te kopen...

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:57

In de buurt van welke plaats(en) kan ze staan dan?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:06

Francis, begrijp ik goed dat ze op handels/of pensionstallen in de buurt van Leusden zouden kunnen staan? Heb je dan niet meer kans bij de bokkers die zich bezighouden met de engelse tak van sport? Wellicht kun je met de zoekfunctie op postcode e.o. zoeken op bokkers uit die buurt en ze een PB sturen?

In ieder geval veel succes. Ik hoop echt voor je dat je ze vindt. Ik duim!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 14:24

@ Cornelie: Omgeving Soest/Amersfoort/Leusden

@ Anya: Is een idee... zal straks even op zoek, moet nu eerst even weg. Dank je voor het meedenken in ieder geval.

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:49

Als je er iets over op www.WHOA.nl wil zetten (foto met signalement, het hele verhaal, wat jij wil), laat maar weten...
Ik wil graag helpen, maar woon niet in die streek.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:57


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 16:15

Dank je Bon, ik denk dat dit em wel es zou kunnen wezen... zelfde straat als waar ze stonden.

Helden Stal M E van
Birkstraat 146/B
3768HP Soest [kaart]
Tel: 033 4613851


Bellen hoef ik denk ik niet te doen (maak ik slapende honden mee wakker denk ik) maar misschien dat ik er volgende week es heen rijdt. Of misschien is er iemand hier de daar wel es komt... ga het es even elders op Bokt neergooien...

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:20

dat is inderdaad een paar honderd meter verder, ik kan je zo uitleggen waar het zit als je er heen wilt gaan.

Ik zal proberen van de week daar eens vanaf de weg te gaan kijken, laat het je weten. Denk haast wel dat er iemand op Bokt zit die daar staat met haar paard of mensen kent die daar staan.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:19

Iemand van mijn pensionstal is daar een maand in training met haar paard; ik ga 'ns voor je op zoek; na het weekend kan ik je hopelijk meer vertellen.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 01:20

kijk dat haalt meer uit denk ik. Mocht het niet lukken dan ben ik nog steeds bereid om even een kijkje te nemen.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:08

Francis schreef:
Bellen hoef ik denk ik niet te doen (maak ik slapende honden mee wakker denk ik) maar misschien dat ik er volgende week es heen rijdt. Of misschien is er iemand hier de daar wel es komt... ga het es even elders op Bokt neergooien...


En als iemand nu eens belt met de vraag of ze ook misschien paarden verkopen omdat je op zoek bent naar een lief recreatiepaard, liefst een merrie.
Moet je niet meteen "paint" noemen, maar gewoon eens vragen of hij misschien iets heeft. Zo van: "ik ben gewoon rond aan het bellen om een paardje te kopen"

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:56

Jeetje Francis wat een ontwikkelingen weer Boos!
Ik houd mijn oren en ogen open voor je.
Sterkte Ach gut