mijn eigen toppertje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:26

mooie site van moniqeu ja toen nancy nog bij ons stond zou moniqeu komen voor een cliniq maarja ze is vertrokken met tanne dus dan zal moon wel niet meer naar ons toekomen voor les helaas doe ze maar de groeten van mij

nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 18:45

hoi,ik heb even op de site gekeken maar nu ik hem zie weet ik wie het is,zij reed met hem bij madepolder toen ik er nog niet reed maar ik heb haar wel eens gezien op een wedstrijd bij ons op madepolder.het is idd een heel mooi paardje.

gr.natascha

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:33

Wat een leuk paard zeg!!! *LOL*
Ik ben zelf opzoek naar een eigen paardje en heb welsh-cobs altijd ontzettend leuk gevonden!!!
Ik rijd western, dus ja...dat zal hij er toch aan moeten geloven!! Knipoog
Maar als ik deze foto's zo zie, moet het zeker kunnen!! haha!!
Hoe zijn jullie ervaringen met westernrijden met een cob??
Groetjes Anne

Alice01

Berichten: 744
Geregistreerd: 31-10-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:43

Hoi Alayda!

Ik ben dan geen reiner maar een pleasure muts Haha! .
Ik start met mijn (4 jarige)welsh merrie de onderdelen:
Showmanship at halter,
Horsemanship,
Pleasure en trail.
En ik kan zeggen dat dat prima gaat hoor !
Ik heb in twee wedstrijden genoeg punten gehaald om naar de amateur klasse over te gaan! (2 onderdelen per wedstrijd)
Ze kan ook stoppen en spinnen maar aangezien ze nog wel even door blijft groeien doe ik dat liever nog niet met haar!
We houden het lekker bij de rustige onderdelen en dat gaat erg goed.
Ook een Welsh kan joggen en langzaam (maar wel verzameld) galoperen!
Zo zie je maar weer hoe allround ze zijn *LOL*

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:45

ja ik weet hoe geweldig welch cobs zijn tanne van nancy heeft bij ons op stal gestaan en die had ook een cob en of hij kon stoppen en joggen het zijn geweldige western ponys dus als je de kans hebt om er een te bemachtigen zal ik het als ik jou was zeker niet laten anne ik heb tanne wel eens gereden als zij op vakantie ging nou dat was zeker geen straf ik zelf heb een new forest kruising met kwpn en ook hij is super in de western sport wel wat heter dan een cob maar ook zeker heel goed ik heb al een paar keer geprobeerd om een foto van mijn paardje erop te krijgen maar het lukt me niet anders had je hem ook kunnen zien.groetjes roni

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:34

Jammer Roni, dat je geen foto van je paardje erop kan zetten...
Maandag ga ik kijken naar een 5jarige WelshCob, hij is zowel betuigd als bereden (recreatief), dus ik ben erg benieuwd!!! *LOL*
Zelf heb ik vroeger een kruising New-forest x Welsh Cob gehad en zij deed het ook goed in de western..
Ik laat weten hoe maandag de Cob bevallen is!!! Knipoog

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:12

oke veel sucses alvast alayda

nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:22

hoi alyda,wat leuk voor zeg he!ik hoop voor je dat het wat is,ben erg benieuwd naar je verslag hier over.
neem je ook een fotocamera mee kunnen wij ook zien hoe hij eruit ziet,[ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Haha! Haha! ]en een cob is in mijn ervaring heel erg leergierig dus met goed trainen en met veel lessen bij een goede trainer komt het best wel goed denk ik,heel veel succes maandag.

gr.natascha

Alice01

Berichten: 744
Geregistreerd: 31-10-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:54

Hoi Nattatas!

Ik was je nog een foto verschuldigd nou bij deze dan! Bloos!

(oefenwedsrtijd Den Ham)
Afbeelding

Gr Alice

nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 16:04

hoi alice,
een hele mooie foto,hoe groot is die van jou volgens mij toont die wel groot of is dat gezichtsbedrog?en is het goed gegaan met de wedstrijd?en shadow van mij is 4jaar geleden gekeurt bij een da. in denham

gr.natas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:12

Hé dat is leuk, toen je dit topic opende kon ik de foto niet zien, en vandaag ineens wel. Wat een gaaf dier zeg!
Wat zijn dat toch mooie dieren, die Cobs! Naar Adje stond ik ook altijd al half kwijlend te kijken, en dit is er ook weer zo eentje. Mooie sterke paarden, dito karakter maar wel heel werkwillig he? Prachtig om te zien!
Ik zie ze alleen niet zo vaak lopen, waar ligt dat aan?
Mijn hoefsmid fokt ze, maar die gebruikt ze behalve voor de fok volgens mij alleen aangespannen. Lijkt me ook een mooi gezicht. Toch eens proberen om een ritje op de kar te bietsen... Tong uitsteken

Alice01

Berichten: 744
Geregistreerd: 31-10-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:18

Hoi Nattetas!

Nee hoor is geen gezichts bedrog, ze is nu ruim 4 jaar en ik denk bijna 1.54. Haha!

De Oefen wedstrijd ging goed (was in mei in den Ham)we werden 7e van de 17 in de horsemanship en 3e in de trail van de 16.
(Maar aangezien ik die week ervoor een clinic had gevolgd van Chris en die jureerde deze wedstrijd heb ik mee gedaan voor spek en bonen!)

Ik heb wel daarna in Eibergen gestart (onze eerste echte wedstrijd
onderzadel)en daar werden we 2x eerste (horsemanship + pleasure) en drie weken gelden in Emmen werden we weer twee keer eerste, ik moet dus nu volgend jaar Amateur starten! *LOL*

Gr Alice

nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 18:02

hoi alice,
he!wat goed jho!en wat is die groot he?shadow is nu 7jaar en meet 150cm.

gr.natas

hoi sonja,wie is jou hoefsmid?want de mijne fokt ook welshcobs en heeft ook shadow gefokt.

gr.natas