Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar laten we maar positief aan deze nieuwe start beginnen
. Ik denk ook zeker dat 'zakelijk' gezien, de nieuwe eigenaars heel goed van wanten weten.... Ze zeggen zelf dat ze te weinig ervaring hebben in het werken met paarden, daarom laten ze dat aan de huidige 'staf' over! We zullen zien hoe e.e.a. gaat lopen....
. Of er aan de bestaande staf een trainer toegevoegd wordt? Ik weet dat niet zeker, maar ik denk van niet! Tot op heden komt Wendy nog 1 dag in de week les geven, de overige lessen worden door Ingrid gegeven. Om zo 'door' te starten is niet verkeerd denk ik: Voor ieder wat wils..... En, als ik anders les zou willen van een andere instructeur als Ingrid, ben ik toch vrij om mijn paard op een trailer te zetten en er naartoe te rijden??

, het zal inderdaad een hele omschakeling zijn voor de huidige/oude eigenaars. Maar ze vinden het toch de moeite waard, dat is toch het belangrijkste!
).....
(als mijn man hem toen net zo leuk had gevonden als ik, had hij misschien bij mij op de wei gestaan
) ...het is een erg leuk paard
ik ben blij te lezen dat hij zo'n fijn baasje heeft en het lekker rustig aan mag gaan doen