gisteren bijna een uur voor het eerst op westernzadel gereden(nieuw)
toen had ik al pijn in mijn enkel (knobbel aan de binnenkant).
heb vanacht zadel nat gemaakt en bezem erdoor gedaan ,zodat de beugels recht blijven zitten.
dat heeft goed gewerkt.
maar toen ik vandaag ging rijden,auwwww mijn enkel doet heel erg zeer,iedere keer bij het lichtrijden ,auw en rechts het ergste,al gekeken wat het kan zijn,mischien die noest van de beugel?
adrienne dacht mischien van de vouwen die er in mijn laars zitten...
en ik moet lange kousen want aan de bovenkant van m'n laars zat steeds m'n velletje ertussen.
cheyenne doet het best goed verder,ze is wel voorwaarts,maar na een tijdje kan ik haar toch met lange teugel naar beneden krijgen.
gelukkig had ik nu wat dingen om te leren van adrienne,want die lessen die ik ooit heb gehad zijn toch al wat langer geleden.
want gisteren reed ik voor het eerst op het zadel en toen zat ik de hele tijd in de knoop met die teugels,want cheyenne was heel vlug,en als ik wou afremmen dan zat ik met die teugels op de knop vast,er zaten wat mensen te kijken,die zullen wel gelachen hebben met m'n gestungel.
hoe moet het morgen nu,maandverband om m'n enkels en knieen binden,of gewoon half uurtje rijden en net als vandaag door de pijn heenbijten????
(grapje

, even doorbijten.