Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 ............jeemig ik heb nu nog een big smile ervan............ben echt een super super beginner.....en vond het erg leuk en leerzaam om mee te doen....en wat nog belangrijker was Joelyn was helemaal in de gloria  

en jan van de Aok ranch, ik zal de volgende keer nog beter luisteren Willem 
 ) ....
 ......
 ..............                                                         vikki schreef:Echt geweldig dat jullie hebben mee gedaan Charita! Dat is het enige waar ik afgelopen weekend foto's van heb gemaakt...Charita, Seapy en Shah tussen de koetjes. Ik zal ze vanavond eens even op de computer zetten, als er iets leuks tussen zit mail ik ze wel ofzo
.
  geweldig ...we hadden in alle haast het fotòtoestel vergeten.....hahaha toch geen foto genomen toen ik 3 meter boven Joelyn hing.... 

................ hahaha ben jij  
 ........... je weet wel 
 ..............
  zie nu pas makkinga staan ..........en ja dat kan maar een ding betekenen (AOK) toch....hihi

vikki schreef:Echt geweldig dat jullie hebben mee gedaan Charita! Dat is het enige waar ik afgelopen weekend foto's van heb gemaakt...Charita, Seapy en Shah tussen de koetjes. Ik zal ze vanavond eens even op de computer zetten, als er iets leuks tussen zit mail ik ze wel ofzo
.
 . Of ze leuk zijn weet ik alleen (nog) niet... 
 Ik zal Simon eens een emailtje sturen of hij ze asap op de computer wil zetten zodat ik ze kan mailen. Maar goed, er zullen genoeg mensen zijn die plaatjes hebben geschoten dus je vindt vast ergens leuke foto's van jou en Seap in actie.